اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام موجودیت جبهه متحد اصولگرایی سراب

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایی شهرستان سراب اعلام موجودیت کرد.

اعلام موجودیت جبهه متحد اصولگرایی سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام محمدعلی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب شامگاه امروز در نشست اصولگرایان سراب گفت: جریان اصولگرایی کشور با انجام خدمات شایسته و نشان دادن ولایت‌مداری خود همچنان مورد اقبال عمومی و قاطبه مردم است.
وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب نماینده اصلح اظهار کرد: مهم‌ترین تفاوت جوامع غربی با جامعه اسلامی ما در نوع نگرش آنها به مردم‌سالاری است.
حسینی مردم‌سالاری دینی را پاسخگوی نیازهای فطری و اخلاقی انسان‌ها دانست و افزود: انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
وی اضافه کرد: مردم باید ملاک‌ها و معیارهای انتخاب نماینده را در کلام و اندیشه‌های مطرح شده امام راحل و فرمایشات و توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب جست‌وجو کنند.
 
* هنوز هم عوارض سوء اجتماعی و سیاسی عملکرد اصلاح‌طلبان در کشور مشاهده می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سراب با اشاره به آثار زیان‌بار انتخاب‌های مبتنی بر خواست‌های نفسانی و ارزش‌های دنیوی تاکید کرد: هنوز هم عوارض سوء اجتماعی و سیاسی عملکرد اصلاح طلبان در کشور مشاهده می‌شود.
وی فتنه 88 را نمودی از خواسته‌های شیطانی فتنه‌گران دانست و افزود: گفتمان اصول‌گرایی بر حول ولایت‌مداری و ارزش‌گرایی قرار دارد و تا زمانی که افراد در اصولگرایی خود عزم راسخی داشته باشند مورد حمایت مردم قرار خواهند گرفت.

* نباید اختلافات سلیقه به تفرقه و جدایی بیانجامد
رئیس تبلیغات اسلامی سراب اختلاف و تشتت در اردوگاه اصولگرایان را مطلوب نظر دوستان انقلاب ندانست و گفت: نباید اختلافات سلیقه به تفرقه و جدایی بیانجامد.
حسینی حمایت از  جبهه متحد اصولگرایی را به دلیل قرار داشتن دو مقام محترم روحانی در راس آنها مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در شهرستان سراب نیز جمعی از ایثارگران و افراد علاقه‌مند به نظام اسلامی پیشقدم شده و آن را تشکیل دادند که انتظار می‌رود بتواند سهمی در پیشبرد گفتمان اصولگرایی در تمام عرصه‌ها داشته باشد.
حاضران در جلسه هفت عضو اصلی شورای مرکزی را انتخاب کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول