اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

طرح تعریض محور همند آبسرد شتاب گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار تهران خواستار تسریع در روند اجرای طرح تعریض جاده همند آبسرد شد.

طرح تعریض محور همند آبسرد شتاب گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن پیش از ظهر امروز در جریان بازدید مردمی از شهر آبسرد که با حضور امام جمعه این شهر، مدیران‏ کل دستگاه‏های خدماتی استانی، فرماندار دماوند و جمع کثیری از مردم انجام شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات به‌حق مردم شهر آبسرد اجرای طرح تعریض محور قدیمی این شهر است.
وی ادامه داد: در سفر گذشته خواستار آغاز اجرای این طرح شدیم که آغاز شد، اما روند امور عملیاتی آن با کندی همراه بود.
تمدن با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به ساماندهی این محور خاطر نشان کرد: در شورای برنامه‏ریزی استان تهران بودجه مناسبی برای اجرای طرح تعریض جاده قدیم آبسرد در نظر گرفته شد.
استاندار تهران ادامه داد: استانداری تهران نیز علاوه بر اعتبارات کنونی، بخشی از هزینه‏های این پروژه تعریض را بر عهده می‏گیرد تا رضایت مردم آبسرد جلب شود.
وی اضافه کرد: نباید کار امروز مردم را به فردا انداخت و باید تعریض جاده همند به سرعت آغاز شود و با شتاب تداوم و در اسرع وقت خاتمه یابد.
تمدن با تاکید بر لزوم حفظ بیت‏المال در آبسرد افزود: آبسرد از جمله شهرهای خوب و منظم استان تهران قلمداد می‏شود که مشکلات آن با کمی همت قابل رفع شدن است.
استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به این ویژگی بارز باید از ثروت‏های خدادادی متعلق به همه مردم و حقوق بیت‏المال در این شهر به خوبی حفاظت کرد.
وی، مردم شهر آبسرد را محق به خدمت خواند و افزود: در راستای ارائه خدمات شایسته باید مردم بومی و ساکن شهر آبسرد مدنظر قرار گیرند.
تمدن ادامه داد: با وجود آنکه گسیل گردشگر و توسعه توریسم رونق اقتصادی را به ارمغان می‏آورد اما، باید پیش از گردشگران، رفاه حال مردم را وظیفه‏ای مقدم بر خود شمرد.
استاندار تهران نسبت به استحصال نتایجی مثبت از سفرهای استانی به تمام نقاط استان تهران ابراز امیدواری کرد.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول