اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

احداث نواحی صنعتی دوازده‌گانه در روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: نواحی دوازده‌گانه صنعتی در آذربایجان غربی در حال احداث است.

احداث نواحی صنعتی دوازده‌گانه در روستاهای آذربایجان غربی

امیر شهسوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح مطالعاتی احداث نواحی صنعتی دوازده‌گانه انجام گرفته و زمین‌ مورد نیاز برای احداث این نواحی صنعتی نیز شناسایی شده است.

این مسئول افزود: در حال پیگیری اخذ اراضی برای احداث نواحی صنعتی در 12 روستای استان آذربایجان غربی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود این اراضی از اراضی ملی و منابع طبیعی استان باشد، افزود: منابع داخل شرکت شهرک‌های صنعتی استان محدود است و در خرید اراضی  مشکلاتی داریم.

شهسوار با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبارات با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: اولویت در واگذاری اراضی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اراضی ملی و طبیعی است.

وی با اشاره به روند اجرایی شدن این امورات، اظهار داشت: در روستای اوغلی خوی عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی آغاز شده و در نالوس اشنویه نیز عملیات اجرایی آن در دست اقدام است.

این مسئول با بیان اینکه در روستای خلیفه‌لو و خلیفان تکاب نیز نواحی صنعتی احداث می‌شود، تصریح کرد: در این روستاها احداث ناحیه صنعتی در مرحله پیگیری زمین و استعدادیابی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: به محض اینکه زمین در اختیار شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت مشاورها انتخاب و عملیات اجرایی در این روستاها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول