اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد

حمایت از طرح‌های روستائیان در زمینه دامداری و طیور

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: از طرح‌هایی که در حوزه‌های دامداری، راه‌اندازی گلخانه و طیور باشد به طور جد حمایت می‌کنیم.

حمایت از طرح‌های روستائیان در زمینه دامداری و طیور
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از استانداری آذربایجان غربی وحید جلال‌زاده اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز پله‌های موفقیت را با اقتدار کامل طی می‌کند که این امر در سایه تلاش بی‌وقفه مردم و مسئولان است.
وی افزود: در حالی وارد دهه چهارم انقلاب شده‌ایم که مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی روشن است و مردم مقاوم و شجاع ایران اسلامی، از هیچ تهدید و تحریمی واهمه ندارند و آن را محکم به شکست می‌دانند.
وی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نشان‌دهنده زبونی دشمنان در مقابل پیشرفت ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: علت اصلی ترورها منحرف کردن ذهن مردم و مسئولان از خدمتگزاری، عمران و سازندگی است و دشمنان می‌خواهند زمینه‌های یأس مردم را فراهم کنند که با عنایت الهی موفق نمی‌شوند.
استاندار آذربایجان غربی خدمتگزاری به مردم را وظیفه اصلی مسئولان ذکر و افزود: افتخار و شأن ارزشمند مسئولان نظام اسلامی نوکری مردم و برای مردم کار کردن است که امیدواریم در این مسیر موفق باشیم.
جلال‌زاده حضور در روستاها و لمس مشکلات مردم از نزدیک را از تأکیدات رئیس جمهور اعلام و اضافه کرد: عمران روستاها از اولویت برنامه‌های دولت بوده و هست که در این مسیر گام‌های اساسی برداشته‌ایم.
 استاندار آذربایجان غری گفت: جلوگیری از مهاجرت روستاییان و به ویژه جوانان به شهرها برنامه مهم دولت در روستاهاست.        
جلال‌زاده افزود: روستاها از ظرفیت بالایی برای تولید و اشتغال برخوردارند و باید با تکیه بر این ظرفیت‌ها از مهاجرت آنان به شهرها کاست.
وی اضافه کرد: نتیجه مهاجرت روستاییان به شهرها، کاهش تولید و اشتغال در بین جوانان است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و حل مشکلات روستاییان آنها را به حضور مؤثر در روستاها تشویق کرد.
این مسئول از حمایت مدیریت ارشد استان از طرح‌های کشاورزی روستانشینان خبر داد و گفت: در نظر داریم از طرح‌هایی که در حوزه‌های دامداری، راه‌اندازی گلخانه و طیور باشد به طور جد حمایت کنیم.
استاندار آذربایجان غربی این امر را گامی مؤثر در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی روستاییان به ویژه در روستاهای کم برخوردار دانست و اظهار داشت: روستاییان باید با ایده‌پردازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه سهم خود را در توسعه روستاها ایفا کنند.
جلال‌زاده همچنین بر ایمن‌سازی مدرسه و جمع‌آوری آب‌های سطحی روستای تبت تأکید کرد و یک میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی و 300 میلیون ریال برای احداث زمین ورزشی در این روستا اختصاص داد.
انتهای پیام/غ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول