اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

مشکل آب شرب روستاهای دامنه کوه باقران رفع می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند مهم‌ترین مشکل روستاهای دامنه باقران بیرجند را نبود آب شرب عنوان کرد و گفت: این مشکل را پیگیری و رفع می‌کنیم.

مشکل آب شرب روستاهای دامنه کوه باقران رفع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در بازدید از روستاهای امیرآباد شیبانی، رقویی، چهکندوک، منظریه و کلاته نایب در دامنه کوه باقران بیرجند از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این روستاها قرار گرفت.
وی در راستای حل مشکل آب آشامیدنی این روستاها گفت: بدین منظور جلسه‌ای را با حضور مدیران آب منطقه‌ای و آبفا بیرجند برگزار خواهیم کرد تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.
فرماندار بیرجند افزود: تا زمان حل مشکل آب شرب تعداد تانکرهایی که آب‌رسانی می‌کنند را افزایش داده و نظارت کامل از سوی مسئولان مربوطه در مورد بهداشت و سلامت آب صورت خواهد گرفت.
قاسم‌زاده‌نداف گفت: هم‌چنین تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران و مسئولان سازمان آموزش و پرورش مشکل فضای آموزشی اهالی را نیز به صورت متمرکز با احداث یک مجتمع آموزشی در این منطقه حل کنیم.
وی ادامه داد: در جلسه‌ای با حضور مدیران مسکن و شهرسازی و شهرداری مشکل زمین حد فاصل روستاهای رقویی و منظریه را بررسی و در راستای رفع مشکل آن تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول