اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

بهره‌مندی 99 درصد جمعیت شهری کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب سالم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون حدود 99 درصد جمعیت شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد آب شرب سالم در اختیار دارند که این خدمات با 100 هزار انشعاب آب ارائه می‌شود.

بهره‌مندی  99 درصد جمعیت شهری کهگیلویه و بویراحمد از آب شرب سالم
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علی‌جان صادق‌پور در حاشیه مراسم تجلیل از بازنشستگان و ایثارگران شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به یک روز یا دوره خاص مربوط نیست و این شرکت همه چیز خود را متعلق به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا می‌داند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همواره بازنشستگان این شرکت را در میان دیگر کارکنان احساس می‌کنیم و هرگز خود را بی‌نیاز از آن‌ها نمی‌دانیم.
وی بیان داشت: آنچه امروز ما وارث آن شدیم همان چیزی است که رزمندگان دلاور این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی برای آن جنگیده‌اند و امروز اگر ما یاد و راه آن‌ها را فراموش کنیم به اسلام و مردم خیانت کرده‌ایم.
صادق‌پور با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد این شرکت در سال جاری گفت: اکنون حدود 99 درصد جمعیت شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد آب شرب سالم در اختیار دارند که این خدمات با 100 هزار انشعاب آب به مردم ارائه می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم بهینه کردن مصرف آب در میان مردم و خانواده‌ها، مصرف آب را در این استان بالا دانست و ادامه داد: بعد از هدفمندی یارانه‌ها نگاه مردم به آب به‌عنوان یک کالای اقتصادی تغییر کرد که این موضوع موجب کاهش مصرف آب به نسبت قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها شده است.
وی تصریح کرد: به‌ روز بودن اطلاعات، آموزش‌های علمی و کاربردی و استفاده از تکنیک‌ها و فناوری‌های جدید از برنامه‌های این شرکت در سال‌های اخیر بوده که به کمک تجربه بازنشستگان و معنویت ایثارگران و خانواده‌های شهدا تا حد زیادی در اجرای این سیاست‌ها موفق بوده‌ایم.
صادق‌پور، افزایش شش برابری آموزش‌های ارائه شده در شرکت آب و فاضلاب شهری را مصداقی برای گفته‌های خود دانست و ابراز داشت: بدون وجود آموزش، سیستم قادر به رشد و ادامه حیات خود نیست.
مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد توجه به رفاه کارکنان به‌ویژه موضوع بیمه و بیمه تکمیلی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید خدمات به‌گونه‌ای باشد که به‌گفته رهبر معظم انقلاب، یک بیمار به‌جز درد بیماری درد دیگری نداشته باشد.
در این مراسم از 42 ایثارگر و 54 بازنشسته شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول