اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی میناب:

مشکلات آب شرب سندرک با تامین اعتبار برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور شرکت آب و فاضلاب روستایی میناب گفت: کمبود آبشرب سندرک از توابع شهرستان میناب با 20 میلیارد ریال اعتبار برطرف می‌شود.

مشکلات آب شرب سندرک با تامین اعتبار برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، پرویز نجاتی ظهر امروز طی نشستی در همین رابطه اظهار داشت: شهر هشتبندی میناب با کمبود آب مواجه است که با تامین اعتبار حدود 20 میلیارد ریال مشکل این بخش و تعدادی از روستاهای دیگر برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه تامین آب سندرک از دو حلقه چاه تامین می‌شد و در حال حاضر آب به صورت جیره‌بندی توزیع می‌شود، افزود: با تامین اعتباری در این زمینه فاز نخست آن اجرا شده که در راستای تکمیل آن به تخصیص اعتبار جدید نیاز است.
مدیر امور شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر 21 روستای سندرک و هشتبندی با تانکر آبرسانی می‌شود و عمده مشکل آبرسانی میناب در روستاهای هشتبندی است.
نجاتی از هدر رفت آب به دلیل استفاده غیر متعارف در راستای تامین آب درختان در منازل روستایی خبر داد و افزود: راهکار مهم در این زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه از آب شرب است که شرکت آب و فاضلاب روستایی به تنهایی قادر به کنترل آن نیست و همت بسیج‌گونه، اراده جمعی مردم و همکاری رسانه‌ها را می‌طلبد و نقش شوراها و دهیاری‌ها در این مهم نیز بسیار کارساز است.
وی اضافه کرد: روستائیان باید از پیامدهای مصرف آب شرب بهداشتی در احداث بناها و سایر موارد آگاه باشند تا با مشکل بی‌آبی مواجه نشوند.
این مسئول افزایش انشعابات غیر مجاز را یکی دیگر از معضلات در تامین آب عنوان کرد و افزود: ماهانه بین 50 تا 100 کنتور غیر مجاز کشف می‌شود که این انشعابات غیرمجاز تاثیر نامناسبی در برداشت‌ها دارد.
این مسئول از تعویض یک هزار کنتور خراب در میناب خبر داد و افزود: از آذر ماه سال ‌جاری تا پایان سال پیمانکار جدید تمام کنتورها را اصلاح خواهد کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول