اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

رزمی‌کار مازندرانی به تیم باشگاهی یونان می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: رزمی‌کار و مدال‌آور آملی کشورمان در آینده‌ای نزدیک به یکی از تیم‌های باشگاهی یونان قرارداد امضا می‌کند.

رزمی‌کار مازندرانی به تیم باشگاهی یونان می‌پیوندد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حسین حقیقی رزمی‌کار و مدال‌آور آملی کشورمان در آینده‌ای نزدیک به یکی از تیم‌های باشگاهی یونان قرارداد امضا می‌کند.
این رزمی‌کار رشته کیک بوکسینگ موتای کشورمان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: از کودکی به این رشته ورزشی روی آوردم و هم‌اکنون دان سه آن را دارم.
حسین حقیقی با اعلام اینکه از سوی دوستانم که در یکی از تیم‌های رزمی کشور یونان به میدان می‌رود این پیشنهاد قرارداد به من داده شد، افزود: هنوز هیچ چیزی از مبلغ و مدت قرارداد و پاداشم در این تیم مشخص نیست.
وی با تاکید اینکه برای امضای قرارداد و اطلاع از چگونگی مفاد آن عازم یونان هستم، گفت: با رفتن به آتن جلساتی با مسئولان باشگاه مورد نظر داریم تا در مورد مبلغ قرارداد و مفاد آن وارد مذاکره شویم.
حقیقی که خود سرمربی تیم ملی جوانان انجمن رئال فایت ایران است با اشاره به اینکه به عنوان فایتر و بازیکن به تیم باشگاهی یونان می‌پیوندم نه سرمربی، بیان داشت: انجمن رئال فایت حدود 50 نمایندگی در سطح کشور دارد و در بیشتر شهرهای مازندران شاهد فعالیت رزمی‌کاران در این بخش هستیم.
وی درباره حمایت مسئولان و حمایت‌شان از این انجمن رزمی یادآور شد: مسئولان ورزشی کشور حمایت مناسبی از رزمی‌کاران دارند البته آنها بیشتر به ورزش‌های سبکی که بتوان در المپیک کسب سهمیه کرد بیشتر توجه دارند.
حقیقی با اشاره به عنوان‌های متعدد خود در این رشته رزمی اذعان داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2010 کشور آذربایجان توانستم در وزن مثبت 67 برای ایران اسلامی به مدال طلا را کسب کنم و همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 که به میزبانی عباسیه سوریه برگزار شد نیز به مدال طلا دست پیدا کردم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول