اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

احداث فضای سبز در 4000 مترمربع از اراضی مجتمع غدیر قاینات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات از احداث پارک و فضای سبز در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان در جنب مجتمع غدیر خبر داد.

احداث فضای سبز در 4000 مترمربع از اراضی مجتمع غدیر قاینات
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: یک واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان نیز در این مجتمع احداث می‌شود.
وی بر سرعت بخشیدن به تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی برای واحدهای مسکونی مهر این شهرستان تاکید کرد.
فرماندار قاینات گفت: احداث بیش از 2 هزار واحد مسکونی در شهرستان قاینات که در مرکز شهرستان و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت احداث شده است کار بی‌نظیری توسط دولت‌های نهم و دهم بوده است.
حبیبی‌منش افزود: تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی برای این‌گونه واحدهای مسکونی ضروری است.
وی گفت: اسکان و استقرار یک ‌هزار خانوار در مجتمع غدیر قاینات نیازمند ایجاد فضاهای مذهبی، فرهنگی و تفریحی است.
فرماندار قاینات بر تفاهم و هم‌دلی ادارات مبنی بر تأمین خدمات و ارائه خدمات مطلوب شهروندان تاکید کرد. 
وی هم‌چنین در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی مقتدر انتظامی و پلیس راهور ارتباط بیشتری با مردم دارند و لذا می‌طلبد تا در اجرای قوانین جدید راهنمایی و رانندگی تلطیف، اخلاق و تذکر در سرلوحه کار قرار گیرد.
فرماندار قاینات ادامه داد: نیروی انتظامی هم خودش نظم را رعایت می‌کند و هم از دیگران می‌خواهد نظم و انضباط را رعایت کنند.
حبیبی‌منش تصریح کرد: همکاران انتظامی باید خودشان در تمامی زمینه‌ها عامل باشند و هم باید معرفت و علم و آگاهی خود را بالا ببرند.
وی گفت: امروز نیروی انتظامی و پلیس راه ارتباط بیشتری با مردم دارند و لازمه آن این است که ما باید شرع و قوانین را رعایت کرده و از حد و مرز خودمان تعدی نکنیم.
فرماندار قاینات یادآور شد: جامعه ما پیشرفته است و 87 درصد مردم از تحصیلات بالایی برخوردارند و همین باعث شده آشنایی بیشتری با قوانین داشته باشند.
حبیبی‌منش یادآور شد: باید خودمان را به مسائل دینی و ارزشی مجهز کنیم و تا زمانی که مجهز به اخلاق اسلامی نشویم در کارمان موفق نخواهیم شد.
وی گفت: قوانین باید اجرا شود ولی یکی از مشکلات کشورهای جهان سوم این است که قوانین را سبک می‌شمارند و اگر همه طبقات به قوانین عمل کنند مشکلی وجود نخواهد داشت.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول