اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چند رشته باشگاه ذوب‌ آهن منحل شد

خبرگزاری فارس: در شرایطی استاندار اصفهان از عدم انحلال تیم‌های ورزشی باشگاه ذوب ‌آهن و حمایت کامل از رشته‌های ورزشی این باشگاه خبر می‌دهد که چند تیم ورزشی ذوب ‌آهن منحل شده‌اند.

چند رشته باشگاه ذوب‌ آهن منحل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از اینکه یک بار دیگر شایعه انحلال تیم بسکتبال ذوب ‌آهن در رسانه‌ها منتشر شد، استاندار اصفهان از اعلام حمایت کامل از رشته‌های ورزشی این باشگاه خبر داده و قول داد هیچ رشته‌ای از باشگاه ذوب ‌آهن حذف نمی‌شود.
این در شرایطی است که دو هفته قبل مدیریت باشگاه ذوب ‌آهن به طور رسمی رای به انحلال تیم‌های تنیس روی میز بانوان و آقایان این باشگاه که طی سال‌های گذشته توانسته بود چند عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کسب کند، داد.
همچنین تیم شمشیربازی بانوان باشگاه ذوب‌آهن که طی چند فصل گذشته عنوان قهرمانی کشور را در اختیار داشت، بعد از اینکه از مجموعه‌ رشته‌های تحت پوشش باشگاه خارج شد، در فصل جدید این مسابقات که چند روز گذشته آغاز شده بود، با حمایت مالی اسپانسر دیگری شرکت کرد.
در حال حاضر نیز در شرایطی به طور جدی بحث انحلال تیم بسکتبال ذوب ‌آهن مطرح شده است که نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال پایان یافته و عملا باشگاه ذوب ‌آهن موظف است تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی تیم را انجام بدهد و انحلال احتمالی تنها موجب از دست رفتن هزینه چند میلیاردی می‌شود و تأثیر دیگری ندارد.
نیم فصل دوم مسابقات لیگ از هفته آینده آغاز می‌شود و کادر فنی ذوب‌ آهن باید بازیکنان را آماده مسابقات فشرده نیم فصل دوم کند.
ضمن اینکه تیم ذوب ‌آهن به همراه دو تیم مهرام و پتروشیمی سهمیه مسابقات غرب آسیا را در اختیار دارد و باید برای شرکت در این مسابقات آماده شود و مشخص نیست که چرا در این شرایط به یکباره بحث انحلال پیش کشیده می‌شود.
انتهای پیام/ح۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول