اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان:

باید با باشگاه ذوب‌آهن تعامل کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید با باشگاه ذوب‌آهن تعامل کنیم تا هر کدام جداگانه تیم مشترک ندهیم بلکه در هر رشته‌ای جداگانه تیم داشته باشیم.

باید با باشگاه ذوب‌آهن تعامل کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا رحیمی در نشستی با رئیس هیئت والیبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حیطه ورزش باید وضعیت باشگاه‌ها مشخص شود زیرا با توجه به اینکه تعریف جامعی از باشگاه‌ها نداریم تیم دادن باشگاه‌ها سلیقه‌ای شده است.
وی افزود: زیر ساخت‌های والیبال اصفهان هیچ مشکلی ندارد و امکانات خوبی در اختیار والیبال اصفهان قرار گرفته است.
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: داشتن چهار رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتبال و هندبال در هر استان ضروری است.
وی در پاسخ به این سئوال که بسیاری از باشگاه‌های اصفهانی فوتبال زده شده‌اند و آیا باشگاه فولاد مبارکه در ارتباط با والیبال تمهیداتی دارد، اظهار داشت: در بخش فوتبال هزینه‌های سنگینی انجام می‌شود اما من اعتقاد دارم که در سال آتی به غیر از فوتبال چند رشته دیگر از جمله والیبال هم داشته باشیم و در رابطه با ارتقا این رشته‌ها نیز هزینه‌های لازم را انجام دهیم.
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اعلام اینکه برای من افتخاری است که در این پست فعالیت کنم، بیان داشت: در گذشته‌ با سپاهان بوده‌ام چه آن زمانی که در اصفهان بودم و چه آن زمانی که در فدراسیون هندبال حضور داشتم.
وی افزود: هر شخصی پروانه باشگاهی دارد باید ساز و کارها را نیز سازماندهی کند و باشگاه‌ها باید قانون داشته و موظف باشند که در رأس فعالیت‌هایشان چند رشته را قرار دهند نه اینکه تنها به فوتبال بپردازند.
رحیمی با بیان اینکه هم اکنون برخورد با تیم‌داری در باشگاه‌ها اصولی نیست، تصریح کرد: این باشگاه توانمندی لازم را دارد که فعالیت‌های گسترده در چند رشته داشته باشد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول