اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال/

راه‌آهن از ایستگاه نفت عبور کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال راه‌آهن شهرری با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نفت تهران پدیده لیگ امسال گذشت.

راه‌آهن از ایستگاه نفت عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم راه‌آهن شهرری بعد از ظهر امروز در راستای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم نفت تهران قرار گرفت و در این مسابقه تیم فوتبال راه‌آهن شهرری پس از کسب چند نتیجه نامناسب در ورزشگاه اکباتان میزبان نفت تهران از تیم‌های مدعی و پدیده لیگ امسال شد.

از ساعت 15 امروز و در دومین روز از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری سه دیدار همزمان آغاز شد و این دیدار در ابتدا با حملات شاگردان علی دایی آغاز شد و تیم راه‌آهن شهرری در دقیقه دوم این دیدار با ضربه حامد نورمحمدی به گل رسید.

در ادامه این دیدار بازیکنان نفت حملات زیادی را طراحی کردند و فرصت‌های زیادی را برای گلزنی به دست آوردند اما با بی‌دقتی آنها را از دست دادند و در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر راه‌آهن شهرری به پایان رسید و شاگردان دایی با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان نفت تهران به بازی‌های هجومی خود ادامه داده و در دقیقه 53 توسط مجید زارعی به گل دست یافتند.

همچنین غیبت حمید فتحی و مارسیو خوزه دو مدافع مطرح نفت تهران باعث شده بود تا این تیم در خط دفاعی دچار مشکل شود. 

در لحظات پایانی این دیدار و در حالی که همه آماده شنیدن سوت پایان بازی بودند امید علیشاه مهاجم جوان راه‌آهن در دقیقه 92 گل دوم و برتری این تیم را به ثمر رساند و بر اساس آن شاگردان علی دایی به سومین پیروزی فصل خود دست یافتند.

پیش از آغاز این دیدار راه‌آهن با هدایت علی دایی با کسب نتایج دور از انتظار با 19 امتیاز در رتبه هفدهم قرار داشت و نفت تهران نیز با سرمربی‌گری حسین فرکی با 36 امتیاز سوم بود و در پایان این دیدار تیم نفت تهران با این نتیجه در امتیاز 36 باقی ماند و تیم راه‌آهن شهرری هم به امتیاز 22 رسید.

رضا کرمانشاهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و رضا سخندان، حسن یوسفی، حمید حاج ملک وی را در این دیدار همراهی می‌کردند و همچنین نظارت این دیدار بر عهده حسین عسگری بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول