اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

عملیات اجرایی موزه تاریخی طبیعی ارسباران در اهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان اهر عملیات اجرایی موزه تاریخ طبیعی ارسباران(حیات وحش) در شهرستان اهر آغاز شد.

عملیات اجرایی موزه تاریخی طبیعی ارسباران در اهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، بیوک رئیسی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی ظهر امروز در این مراسم گفت: این مجموعه که تحت نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست اجرا و عملیاتی می‌شود در زمینی به مساحت 20هزار مترمربع در قالب موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش ارسباران در شهرستان اهر با منابع داخلی سازمان حفاظت محیط زیست و مشارکت صنایع و طرح‌های تولیدی صنعتی استان به اجرا در می‌آید.

وی همچنین از تصویب 51 هکتار از اراضی منطقه هوراند به‌عنوان منطقه حفاظت شده برای حفاظت از محیط‌زیست و حیات وحش خبر داد و افزود: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه برای سال‌ جاری 2.5 میلیارد ریال و برای سال 91، 5 میلیارد ریال اختصاص یافته است که امیدواریم با ایجاد این طرح شاهد توسعه و رونق منطقه در صیانت از محیط زیست و حیات وحش در منطقه باشیم.

رئیسی یکی از معضلات شهرستان را دفن غیراصولی زباله برشمرد و افزود: با راه‌اندازی کارخانه کمپوست یکی از مشکلات زیست محیطی شهرستان حل می‌شود.

این مقام مسئول شهرستان اهر را یکی از شهرهای نمونه استان ذکر کرد و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب گام‌های عملی در مدیریت پسماند روستایی با همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برداشته شده  است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول