اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

مشکلات مالی هنوز گریبانگیر باشگاه صنعت ساری است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: مشکلات مالی هنوز گریبانگیر باشگاه صنعت ساری است.

مشکلات مالی هنوز گریبانگیر باشگاه صنعت ساری است
محمدحسن پریچهره در آستانه بازی تیمش برابر استیل آذین سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از بازی خوبی که بازیکنان در خارج از خانه مقابل سایپا شمال در دربی مازندران انجام دادند روحیه و انگیزه بازیکنان پس از آن بازی بالا رفته است.
وی تصریح کرد: صنعت از تیم‌های خوب لیگ آزادگان کشور است که نیاز به حمایت مسئولان دارد که با کمی حمایت این تیم متحول خواهد شد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: در حال حاضر تیم مشکل مالی زیاد دارد که اگر این معضل بزرگ در تیم کاسته و یا برطرف شود تیم صنعت ساری با همین بضاعت هم می‌تواند نتایج بهتری در لیگ کسب کند.
پریچهره گفت: به خاطر مشکلات مالی دو بازیکن خوب را از دست دادیم و با چند بازیکن نیز وارد مذاکره شدیم که به علت مشکلات مالی هنوز موفق به عقد قرارداد با این بازیکنان نشدیم.
وی درباره حریف این هفته تیمش استیل آذین سمنان ابراز داشت: این تیم از مدعیان لیگ است که با توجه به مشکلاتی که برای این تیم در کسر امتیاز بوجود آمد کادر فنی و مسئولان باشگاه درصدد آن هستند که امتیازات از دست رفته را دوباره جبران کنند و بار دیگر خود را جمع مدعیان برسانند.
سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: فکر می‌کنم این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های لیگ در این هفته باشد، زیرا هر دو تیم فقط برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند.  
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تیم صنعت ساری با حمایت و تشویق تماشاگران و مسئولان استان و شهرستان می‌تواند پیروز این دیدار باشد تا با کسب سه امتیاز کمی از قعر جدول فاصله بگیرد.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز شنبه اول بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان استیل آذین سمنان است.
صنعت ساری هم اکنون با 12 امتیاز با یک بازی کمتر در رده سیزدهم جدول 14 تیمی جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول