اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه کارگر آبادان:

تیم فوتبال کارگر ‌احیا شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه کارگر آبادان گفت: تیم فوتبال کارگر آبادان که به نوعی شناسنامه فوتبال خوزستان است، باید احیا شود.

تیم فوتبال کارگر ‌احیا شود
غلامعلی میرافضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جای تاسف دارد تیمی که در سال‌های اخیر بازیکنانی همانند نادر غبیشاوی، مهدی کیانی، شاکر ثامری و مهرداد قلعه‌گلاب را به فوتبال ایران معرفی کرده امروز هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
وی اضافه کرد: بعد از آنکه در سال 87 به دلیل مشکلات مالی فعالیت‌های تیم فوتبال کارگر را متوقف کردم حتی فکر فروش امتیاز این مجموعه نیز به ذهنم خطور کرد ولی ترجیح دادم که کارگر در آبادان ماندگار شود.
مدیرعامل باشگاه کارگر آبادان با اشاره به راه‌های بازگشت تیم فوتبال کارگر آبادان به عرصه فعالیت‌های ورزشی افزود: برای بازگرداندن تیم کارگر به ورزش خوزستان باید ساختار سیاست ورزشی در آبادان که تنها حول محور صنعت‌نفت برنامه‌ریزی شده، تغییر کند.
وی خاطرنشان کرد: همه باید برای احیای تیمی که به نوعی شناسنامه فوتبال استان خوزستان است تلاش کرده و کوتاهی نکنند، باور کنید به تنهایی این مهم میسر و در دسترس نیست.
میرافضل تصریح کرد: مسئولان باشگاه صنعت‌نفت آبادان باید به پیشنهاد تغییر نام تیم صنعت‌نفت نوین به کارگر فکر کرده و با ارزیابی این جابه‌جایی به این نتیجه برسند که فوتبال آبادان با این تغییر دچار تحول می‌شود.
وی اضافه کرد: به مدت 17 سال مدیر این باشگاه بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی فعالیت کردم، اگر قرار باشد با این تغییر باشگاه کارگر احیا شود بنده هیچ توقعی نداشته و به نجات این مجموعه که چند‌ دهه قدمت دارد، کمک می‌کنم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول