اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان هفته نوزدهم لیگ برتر

هفته شورش مهمانان / هفته 4 امتیاز برای فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور هفته شورش مهمانان علیه میزبانان نام گرفت.

هفته شورش مهمانان / هفته 4 امتیاز برای فوتبال تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در هفته نوزدهم تنها تیم صبای قم در خانه خود به پیروزی رسیده و هشت میزبان دیگر در مصاف مهمانان خود از کسب پیروزی عاجر ماندند.
در این بین نفت آبادان مقابل سپاهان اصفهان، شاهین بوشهر مقابل تراکتورسازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان در مصاف با سایپا و نفت تهران مقابل فولاد خوزستان متحمل شکست‌های سنگینی شدند.
 
* تراکتورسازی غوغا کرد
تراکتورسازی در بوشهر مقابل شاهین بوشهر به پیروزی پر گل ۳ بر صفر دست یافت و به مکان دوم جدول صعود کرد.
تراکتورسازی در سه هفته آتی میزبان است و این بهترین فرصت برای صعود به صدر جدول برای این تیم است.
 
* شهرداری بازی برده را از دست داد
آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید تا پرسپولیس با یک امتیاز تبریز را ترک کند.
از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم شهرداری تبریز و پرسپولیس تهران در حضور ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که در نهایت تلاش دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.
آغاز خوب بازی توسط شاگردان مدیرروستا گل زودهنگام این تیم را به همراه داشت. خطای میثاق معمارزاده روی سعید دقیقی یک پنالتی برای تیم میزبان به همراه داشت که خود سعید دقیقی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه  به شادمانی بپردازند.
هنوز پرسپولیس از شوک این گل خارج نشده بود که دومین گل را نیز دریافت کرد. در دقیقه 27 ضربه سر میثم بائو به توپ و برخورد با تیر افقی دروازه و در ادامه شوت جعفر بذری، دروازه‌بان پرسپولیس را برای دومین بار تسلیم کرد.
بازی خوب تیم شهرداری بعد از گل دوم نیز ادامه داشت و این تیم می‌توانست تا پایان نیمه اول اختلاف خود را بیشتر کند. با این حال پرسپولیس در دقیقه 37  یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد. شوت علیرضا محمد بعد از برخورد به مدافعان تیم میزبان کمانه کرد و از بالای سر میرزاپور وارد دروازه تیم شهرداری شد.
نیمه دوم تیم پرسپولیس بهتر آغاز کرده و چند موقعیت خوب را به دست آورد که در مهم‌ترین آنها اولادی نتوانست دروازه شهرداری را بگشاید. اما فشار حملات تیم پرسپولیس سرانجام منجر به گل تساوی  توسط علی کریمی شد.
در 10 دقیقه پایانی تیم شهرداری مجددا توپ و میدان را از آن خود کرد. در دقیقه 88 ضربه عالی سعید دقیقی را معمارزاده به شکل ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را میثم بائو در حالی به آسمان زد که دروازه تیم پرسپولیس خالی بود. یک دقیقه بعد سعید دقیقی با دروازه‌بان تیم پرسپولیس تک به تک شد اما ضربه وی را باز معمارزاده بازگرداند.
با این تساوی پرسپولیس 26 امتیازی شده و  به مکان هفتم جدول صعود کرد و شهرداری نیز با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت. بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.
قضاوت این بازی بر عهده احمد صالحی بود که رضا سخندان و رسول فروغی وی را در امر قضاوت یاری می‌کردند. قاضی این بازی زارکویچ و شهرام گودرزی از شهرداری و میثاق معمارزاده از پرسپولیس را با  کارت زرد جریمه کرد.
 
* حاشیه بازی شهرداری تبریز با پرسپولیس تهران
* علی کریمی بعد از سه سال برای نخستین بار در تبریز به میدان رفت.
* عده‌ای انگشت‌شمار از تماشاگران نسبت به علی کریمی شعارهای رکیکی داده که این افراد توسط یگان ویژه شناسایی و دستگیر شدند.
* جعفر بذری زننده گل دوم شهرداری تبریز در دقیقه 37 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.
* استقبال اندک تماشاگران در این بازی جای تعجب داشت. حضور ۸ هزار تماشاگر در بازی‌ که یک طرف آن پرسپولیس بود در تبریز بی‌سابقه بود.
* 300 نفر از هواداران تیم پرسپولیس در ضلع شمالی ورزشگاه مستقر و به تشویق تیم خود پرداختند.
 
* اسامی بازیکنان تیم پرسپولیس تهران:
میثاق معمارزاده، مجتبی شیری، حسین بادامکی (از دقیقه 46 مهدی مهدوی‌کیا)، محمد نوری، غلامرضا رضایی، علیرضا محمد، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان (از دقیقه 46 وحید هاشمیان)، ابراهیم شکوری، مهرداد اولادی
سرمربی: مصطفی دنیزلی
 
* اسامی تیم بازیکنان شهرداری تبریز:
ابراهیم میرزاپور، پوریا غفوری، ابوالفضل حاجی‌زاده، دراگان زارکویچ، بهنام داداش‌وند، حبیب گردانی، کمال‌الدین کامیابی، رسول پیرزاده، جعفر بذری (از دقیقه 37 گودرزی)، میثم بائو (ازدقیقه 92 بهرام بیراوند)، سعید دقیقی
سرمربی: علی‌اصغر مدیرروستا
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول