اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته اول دور چهارم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

تیم جانبازان اراک در مقابل ایثار قم تن به شکست داد

خبرگزاری فارس: از هفته اول دور چهارم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تیم بسکتبال با ویلچر هیئت جانبازان اراک در مقابل ایثار قم مغلوب شد و تن به شکست داد.

تیم جانبازان اراک در مقابل ایثار قم تن به شکست داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، تیم هیئت جانبازان اراک امروز در نخستین بازی خود از دور چهارم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در مقابل تیم ایثار قم قرار گرفت که با نتیجه 64 بر 54 شکست را پذیرفت.
در این مسابقات که در دو گروه برگزار می‌شود در گروه الف چهار تیم ایثار قم، کهریزک تهران، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت جانبازان اراک حضور دارند که هر کدام در مرحله مقدماتی یک میزبانی داشته‌اند.
در این مرحله هر تیم در هر دوره سه بازی را انجام خواهند داد که پس از پایان سه مرحله از مسابقات در دور مقدماتی تیم‌های اول تا چهارم گروه الف به صورت حذفی با تیم‌های اول تا چهارم گروه ب دیدار خواهند کرد.
‌تا پیش از دور چهارم تیم کهریزک تهران در صدر جدول گروه الف قرار داشت و به ترتیب تیم‌های پیام ارتباطات اصفهان، ایثار قم و هیئت جانبازان اراک در رده‌های دوم تا چهارم قرار داشتند.
مسابقات مقدماتی دور چهارم لیگ بسکتبال با ویلچر کشور به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول