اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 4 دیدار در آمل؛

نخستین روز لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر به پایان رسید

خبرگزاری فارس: روز نخست رقابت‌های مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر معلولان و جانبازان کشور با انجام چهار دیدار به پایان رسید.

نخستین روز  لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر به پایان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، روز نخست رقابت‌های مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر معلولان و جانبازان کشور با انجام چهار دیدار در صبح و عصر روز گذشته به پایان رسید.
مرحله سوم این دوره از مسابقات که با حضور چهار تیم در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل در حال برگزاری است، روز گذشته با انجام دو دیدار در صبح به پایان رسید و تیم‌ها در رقابت دوره‌ای خود شامگاه سه شنبه نیز به مصاف هم رفتند.
در نخستین بازی روز گذشته که از ساعت 9 صبح در آمل آغاز شد تیم‌های فیروز قزوین و آسایشگاه فیاض‌بخش خراسان رضوی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان نماینده مشهد با نتیجه 67 بر 48 به پیروزی رسید.
در دیگر دیدار صبح دیروز نیز لوبون آمل تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها توانست مقابل ایثار اردبیل با نتیجه نزدیک 57 بر 52 به برتری برسد.
در دیدار اول  که از ساعت 17 و 30  روز گذشته در سالن پیامبر اعظم دنبال می‌شد، تیم‌های ایثار اردبیل و فیروز قزوین مقابل یکدیگر صف آرایی کرده که در پایان نماینده قزوین با نتیجه سنگین 54 بر 44 مقابل حریف خود به برتری رسید.
در آخرین دیدار روز نخست این رقابت‌ها که از ساعت 19 و 30 شب برگزار شد، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد توانست با نتیجه 80 بر 69 تیم مواد غذایی لوبون مازندران را در خانه با شکست روبرو سازد.
روز دوم این رقابت‌ها با برگزاری دو دیدار در آمل برگزار می‌شود که در نخستین بازی از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه دنبال می‌شود دو تیم ایثار اردبیل و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد با هم به رقابت می‌پردازند و بعد از آن نیز تیم‌های موادغذایی لوبون مازندران و فیروز قزوین به دیدار هم می‌روند.
مرحله سوم این دوره از رقابت‌ها در گروه نخست لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر معلولان و جانبازان باشگاه‌های کشور تا ظهر امروز چهارشنبه در آمل ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول