اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت گرفت

احداث 8 ورزشگاه روستایی در روستاهای ارومیه

خبرگزاری فارس: با تأمین اعتبار از سوی استاندار آذربایجان غربی در هشت روستای ارومیه اماکن ورزشی روباز و سالن‌های سرپوشیده چند منظوره احداث می‌شود.

احداث 8 ورزشگاه روستایی در روستاهای ارومیه
به گزارش خبرنگار فارس  از ارومیه وحید جلال‌زاده در بازدید از هشت روستای ارومیه علاوه بر دیدار با اهالی این روستاها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
طی این بازدیدها احداث غسالخانه، ورزشگاه‌های روباز، سالن‌های چندمنظوره ورزشی، احداث کتابخانه روستایی، کمک به مرمت چند مسجد مورد تصویب قرار گرفت.
استاندار آذربایجان غربی در بازدید از این روستاها اعتبار لازم برای ساماندهی چند مدرسه در حال تخریب را تأمین کرد.
جلال‌زاده در این بازدیدها از ساکنان روستاهای مختلف خواست به منظور رفاه حال خود و ارتقای سطح خدمات‌رسانی دولت در اجرای طرح هادی روستایی نهایت همکاری را انجام دهند.
همچنین مقرر شد مسجدی در روستای نظرآباد قلعه با مشارکت استانداری آذربایجان غربی ساخته شود.
مساجد روستاهای قره‌آغاج، ایگدیر، تبت و قطورلار نیز بازسازی می‌شوند.
بر اساس اعلام استاندار آذربایجان غربی پل روستایی کشتیبان و خانه عالم این روستا با اعتبارات استانی تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
در این بازدید مقرر شد یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای گوی‌تپه ساخته شود.
بهسازی جاده‌های روستایی، آسفالت تعدادی از راه‌های داخل روستاها و کمک به باشگاه فرهنگی دختران قطورلار از دیگر مصوبات امروز سفر استاندار آذربایجان غربی بود.
در پایان این بازدید جلال‌زاده در روستای مسجد قره‌آغاج با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به روستاها گفت: امروز ترورهای کوری که دانشمندان ما را نشانه گرفته است فقط برای اخلال در سیستم خدمت‌رسانی دولت انجام می‌گیرد اما دولت مصمم است خدشه‌ای به عزم جدیش در خدمت به مردم ایجاد نشود و با این شهادت‌ها انگیزه خدمت مسئولان بیشتر می‌شود.
وی وقوع انقلاب را مایه نزدیکی مردم و مسئولان به یکدیگر دانست و تاکید کرد: توزیع امکانات اولیه مختلف در تمام روستاهای کشور به منظور رفاه و آسایش مردم صورت می‌گیرد و با سفرهای دوره‌ای روستاگردی در آذربایجان غربی این کار با سرعت بالایی در حال انجام و استمرار است.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول