اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

کمبود امکانات مانع پیشرفت آموزش و پرورش مهریز است

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: کمبود امکانات مانع پیشرفت مهریز در بخش آموزش و پرورش است.

کمبود امکانات مانع پیشرفت آموزش و پرورش مهریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم ظهر امروز در صد و بیست و هفتمین شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک هفته شوراها بر استفاده از توان خیران برای رفع نیازها و مشکلات بخش آموزش و پرورش تاکید کرد و اظهار داشت: افتخاراتی همچون برتری در کنکور سراسری در بین شهرستان‌های دیگر با وجود کمترین امکانات در بخش آموزش و پرورش در این شهرستان کسب می‌شود که این افتخار تنها با تحمل سختی‌ها توسط دانش‌آموزان و کادر آموزش و پرورش حاصل می‌شود.

وی افزود: با تامین امکانات و تجهیزات بخش آموزش و پرورش در مهریز با توجه مسئولان استان و خیران، به طور قطع شاهد جهشی بزرگ و شکوفا شدن استعدادهای دانش‌آموزان مهریزی خواهیم بود.

کیانی‌ مقدم با بیان اینکه کمبود امکانات مانع پیشرفت آموزش و پرورش مهریز شده است،‌ از دانش‌آموزان، والدین آنها و کارکنان آموزش و پرورش به خاطر کسب موفقیت‌های چشمگیر با وجود این کمبودها تقدیر کرد.

وی همچنین از تلاش مسئولان آموزش و پرورش در ریشه‌کن کردن بیسوادی در شهرستان مهریز قدردانی کرد.

کیانی مقدم همچنین ترور شهید مصطفی احمدی روشن را نهایت زبونی و شکست دنیای استکبار جهانی در مقابل عظمت و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: نظام مقدس اسلامی ما با وجود همه دسایس دشمنان جایگاه ممتاز خود را در سطح منطقه تثبیت کرده و همچنان توفنده و پرخروش به مبارزه بی‌امان خود با نظام سلطه ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهادت امثال احمدی روشن نه تنها کوچک‌ترین تاثیری در عزم راسخ ملت قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی برای تداوم فتح قله‌های علم و دانش صلح‌آمیز نداشته و نخواهد داشت، بلکه باعث خواهد شد تا روز به روز به افتخارات علمی کشور افزوده شود.

کیانی مقدم با اشاره به اینکه دشمنان همواره در مسیر تکامل و پیشرفت روزافزون ملت بزرگ ایران به دنبال ایجاد موانع بوده‌اند، تاکید کرد: این موانع نمی‌تواند به سود دشمن باشند و آنها روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور پر صلابت در 12 اسفندماه امسال بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی و فرهنگی خود را نشان می‌دهند.

فرماندار مهریز با تاکید بر بهره بردن از رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: به رغم تلاش دشمنان به طور قطع حضور ملت فهیم و بصیر ایران در تمام صحنه‌ها به ویژه صحنه حساس انتخابات با توجه به برگزاری نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 همانند گذشته پر شور و دشمن‌شکن خواهد بود و با مشارکت آگاهانه و حداکثری خواب دشمن را به کابوس تبدیل خواهند کرد.

وی بیان کرد: سیاست وزارت کشور در برگزاری انتخابات، «مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و رعایت امانتداری» است و بار وظایف ما به عنوان مرکز حوزه انتخابیه بسیار سنگین است و برگزاری انتخابات با رعایت اصول قانونی است و در این میان عدم جانبداری و طرفداری از فرد یا گروه خاص دارای اهمیت ویژه‌ای است.

کیانی مقدم، حضور گسترده و خودجوش دانش‌آموزان را در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن خواستار شد و افزود: باید بین آحاد جامعه به ویژه دانش‌آموزان و قشر جوان در ایام‌الله دهه فجر فضای جشن و شادی حاکم شود تا با رعایت موازین شرعی شور و نشاطی بین مردم جامعه برای این جشن بزرگ حاکم شود.

حسن حاضری، مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شورای آموزش و پرورش در سال گذشته به بیان مشکلات این بخش پرداخت و گفت: کمبود امکانات و تجهیزات مدارس، استاندارد نبودن و فرسوده شدن ساختمان خوابگاه‌های مدارس مهریز، کمبود اعتبار برای رفع مشکل گرمایشی برخی مدارس، تامین اعتبار آب‌رسانی و برق‌رسانی پروژه‌های در حال اتمام آموزش و پرورش مهم‌ترین مشکلات آموزش و پرورش در مهریز است.

پیگیری تشکیل جلسه با خیران شهرستان و استان، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی دوره انقلاب در همه مقاطع تحصیلی و اهدای جوایز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و آسفالت خیابان مجاور آشپزخانه مرکزی و آموزشگاه طالقانی و دبستان رجبعلی صادقی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول