اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان خلخال:

کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان خلخال گفت: کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی به ویژه مجهز نبودن سالن‌های ورزشی در شأن و شوکت مردم علاقمند به ورزش خلخال نیست.

کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر میر مرسلی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات هیئت شمشیربازی خلخال اظهار داشت: ما از برقرار نشدن اعتبار لازم و تخصیص آن برای تجهیز سالن‌های ورزشی و امکانات مورد نیاز انتقاد می‌کنیم و معتقدیم حق مردم خلخال بیشتر از ایجاد امکانات و شرایط فعلی است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان خلخال و ورزشکاران این منطقه تصریح کرد: ورزشکاران این شهرستان در کسب مدال‌های رنگارنگ و همچنین جایگاه‌های برتر کشوری و حتی منطقه‌ای بارها توانمندی خود را به اثبات رسانده و از حیثیت ورزش استان دفاع کردند.
میر مرسلی با اشاره به سیاست وزارت ورزش و جوانان در اهمیت دادن به حوزه ورزش جوانان و نوجوانان و تنوع‌بخشی به رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: ورزش از ابزارهای خوبی است که جوانان ما می‌توانند با توسل به آن سلامت خود را باز یابند.
این مسئول با قدردانی از فعالیت خوب هیئت شمشیربازی در خلخال و برگزاری مسابقات مختلف، از هیئت شمشیربازی خلخال به عنوان سه هیئت برتر و فعال یاد کرد.
رئیس ورزش و جوانان خلخال گفت: توجه بیش از پیش مسئولان امر به توسعه ورزش در خلخال زمینه‌ساز یک جهش واقعی شده که انتظار می‌رود این روند تقویت شود.
به گزارش فارس، در این جلسه رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل نیز از برگزاری لیگ باشگاهی شمشیربازی استان اردبیل خبر داد.
هادی صباغی تدارک دوره‌های آموزشی را در رشته ورزشی شمشیربازی یادآور شد و گفت: ‌در کنار آموزش‌های مختلف باید با اسباب و امکانات بیشتر زمینه رغبت علاقمندان را فراهم کنیم.
وی با اشاره به فعال بودن هشت هیئت شمشیربازی در سطح استان قول مساعد برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای هیئت شمشیربازی شهرستان خلخال داد.
صباغی افزود: هیئت شمشیربازی استان به عنوان فعال‌ترین هیئت ورزشی توانسته است نیازمندی ورزشکاران را در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تأمین کرده و در اختیار آنها قرار دهد.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در پایان اظهار امیدواری کرد گرایش جوانان و نوجوانان به رشته شمشیربازی به ویژه در بخش بانوان یک ظرفیت خوبی است که انتظار می‌رود در خلخال نیز همین روند ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول