اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود

احداث بیمارستان 32 تختخوابی فهرج

خبرگزاری فارس: احداث بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان فهرج در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

احداث بیمارستان 32 تختخوابی فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم پیش از ظهر امروز در سفر به فهرج به منظور پیگیری احداث بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث بیمارستان 32 تختخوابی فهرج در سفر ‌ریاست جمهوری به استان کرمان مصوب و اعتبار  4 میلیارد تومانی آن در سال 90 تأمین شده که طی سال‌های مختلف پر‌داخت می‌شود.
علی گردان با اعلام عملیات اجرایی احداث بیمارستان ‌فهرج در دهه مبارک فجر سال جاری افزود: مهم‌ترین مشکل شهرستان‌های شرقی کرمان نداشتن ساختار تشکیلاتی است که پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم تا مشکل تأمین نیروی مورد نیاز این شهرستان‌ها رفع شود.   
وی بیان داشت: تا زمان دریافت مجوز از نیروهای قراردادی بومی استفاده می‌شود، به کار‌گیری نیروهای بومی ماندگاری و خدمات‌رسانی آنها به مردم بیشتر است.
گردان عنوان کرد: 20 نفر نیرو برای شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر تا اسفند ماه سال جاری در زمینه ، اداری و امور جاری به صورت قرار‌دادی جذب دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم می‌شوند.
وی با بیان اینکه در دولت دهم و نهم خدمات قابل توجهی به شهرستان‌ها شرق استان شده است، افزود: ما به دنبال این هستیم که معضلات بهداشتی و درمانی این منطقه را رفع کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم از استخدام نیروهای قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه دولت نیروهای که 10 سال سابقه داشته باشند، بدون آزمون جذب می‌شوند.
وی افزود: به دنبال این هستیم که مجوز به‌کار‌گیری نیرو را بگریم تا نیروهای بومی و محلی جذب شوند و بدون مشکل به مردم خدمات‌رسانی شود.
فرماندار فهرج حسین زین‌الصالحین نیز در این بازدید خواستار جذب نیروهای بومی و انتقال آنها به فهرج شد و بیان داشت: با به‌کار‌گیری نیروهای بومی ‌خدمات‌رسانی به مردم افزایش پیدا می‌کند.
فردین حشمتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فهرج نیز در این بازدید خواستا‌ر تجهیز ‌تنها آزمایشگاه بهداشتی درمانی این شهرستان به تجهیزات لازم و راه‌اندازی رادیو‌لوژی شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول