اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوگاه شهید باهنر صورت گرفت

برگزاری همایش آموزشی تشکیلاتی مربیان فرزانگان در آمل

خبرگزاری فارس: همایش آموزشی تشکیلاتی مربیان فرزانگان و پیشتازان مدارس شهرستان آمل امروز در اردوگاه شهید باهنر آمل برگزار شد.

برگزاری همایش آموزشی تشکیلاتی مربیان فرزانگان در آمل
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آمل در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: همایش آموزشی تشکیلاتی مربیان پیشتازان و فرزانگان این شهرستان در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.
محمد جواد مدرس‌زاده با بیان اینکه 60 مربی فرزانگان و پیشتازان در مدارس این شهرستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: هر یک از مدارس پیشتازان و فرزانگان یک مربی دارد.
وی با اعلام اینکه یک‌هزار دانش‌آموز آملی در مدارس فرزانگان و پیشتازان تحصیل می‌کنند، گفت: آمل رتبه نخست فرزانگان در سطح استان را دارد.
مدرس‌زاده با تاکید بر رتبه سوم پیشتازان مازندران نیز در اختیار آملی‌ها قرار دارد، افزود: در مجموع امتیازات این مدارس نیز آمل پیشتاز است.
معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی آشنایی با آموزش‌های اردویی به مربیان ارائه می‌شود، تصریح کرد: آشنایی با مهارت‌های اردویی نیز از جمله رئوسی است که در ارائه به مربیان مدنظر قرار داده شده است.
وی با بیان اینکه در این دوره مبانی و نظریه‌های معرفتی، دینی و مذهبی نیز به مربیان آموزش داده شده است، تصریح کرد: آشنایی با مبانی ولایت فقیه و مبانی مهدویت نیز از جمله محورهای آموزشی این همایش بوده است.
مدرس‌زاده خاطرنشان کرد: مسائل مرتبط با بصیرت‌افزایی مربیان تشکیلاتی نیز در این همایش ارائه شد.
وی یادآور شد: در پایان این دوره، از مربیان آزمون دریافت و گواهی ضمن خدمت به آنها ارائه می‌شود.
 رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران نیز از روند برگزاری این همایش آموزشی در آمل بازدید کرد.
انتهای ‌پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول