اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل صنایع و معادن جنوب کرمان انجام شد

صدور 495 جواز تأسیس در بخش صنعت کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان گفت: با صدور 495 جواز تأسیس در بخش صنعت برای 9 هزار و 530 نفر شغل ایجاد شده است.

صدور 495 جواز تأسیس در بخش صنعت کرمان

ابراهیم بلوچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با صدور 495 جواز تأسیس در جنوب کرمان برای 9 هزار و 530 نفر در بخش صنعت شغل ایجاد شده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها 11 میلیارد و 458 میلیون و 619 هزار  ریال سرمایه ثابت هزینه شده است.

بلوچی با اشاره به اینکه همچنین 125 پروانه بهره‌برداری نیز در این بخش صادر شده است، تصریح کرد: با صدور این پروانه‌ها برای بیش از 2 هزار و 503 نفر اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به عمده‌ترین محصولات بخش صنعت ابراز داشت: فرومنگنزپرکربن و فروکروم‌پرکربن 24 هزار تن ظرفیت تولید سالانه، کنسانتره‌ایلمینت و تیتانیومنیتیت با 9 هزار تن، ماشین‌آلات کشاورزی با 3 هزار دستگاه و انواع آرد با 90 هزار تن از جمله این محصولات است.

بلوچی بیان داشت: مواد غذایی و آشامیدنی با 58 هزار و 3 تن، کود کامل جامد با 15 هزار تن، فرآورده‌های لبنی 3 هزار و 800 تن، غذای کنسانتره مرکبات و محصولات 7 هزار و 60 تن، آب آشامیدنی بسته‌بندی 15 هزار و 300 تن ظرفیت تولید سالانه از دیگر این محصولات است.

وی عنوان کرد: انواع کود با 10 هزار تن، نایلون و نایلکس 15 هزار و 200 تن، محصولات فلزی 2 هزار و 100 تن، رب گوجه فرنگی یک هزار و 285 تن، خشک کردن ذرت تر 23 هزار تن، فوم‌پلی‌استایرن 2 هزار و 200 تن، کیسه پلی‌اتیلن 2 هزار تن، انواع کیسه پلاستیکی 3 هزار و 500 تن از جمله محصولات عمده بخش صنعت است.

بلوچی گفت: برای توسعه بخش صنعت و معدن نیز راهبردهایی را اتخاذ کرده‌ایم که می‌توان به توسعه اکتشاف‌های معدنی، معادن و استقرار صنایع در منطقه و سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد.

وی اذعان داشت: خدمت‌رسانی مطلوب به صنعتگران و معدنکاران جنوب، افزایش رقابت‌پذیری بخش صنعت و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی با تأکید بر صنایع نوین با تکنولوژی پیشرفته در منطقه از دیگر این راهبردها است.

سرپرست اداره کل صنایع و معادن جنوب استان کرمان تعداد کل طرح‌های مصوب در یک سال گذشته را 78 طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول