اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

مطالبات کارگران معدن آزادشهر پرداخت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: مطالبات کارگران معدن این شهرستان زودتر پرداخت شود تا مشکلات معیشتی آنان به حداقل برسد.

مطالبات کارگران معدن آزادشهر پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید فاضل دهنوی عصر امروز در دیدار با جمعی از صاحبان معادن و کارگران معادن شهرستان آزادشهر اظهار داشت: زحماتی که این قشر از جامعه می‌کشند بسیار ارزشمند است و جدای از رزق و روزی حلالی که برای خانواده‌های خود تهیه می‌کنند در چرخه تولید کشور هم حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: باید در برابر کاری که این تلاش‌گران عرصه اقتصادی انجام می‌دهند نیازهای مالی آنان برطرف شود تا از لحاظ معیشتی دچار مشکل نشوند.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به مشکلاتی که بعضا گریبانگیر معدن داران و کارگران معدن می‌شود و باعث توقف کار و تاخیر در دریافت حق و حقوق آنان می‌شود، خاطر نشان کرد: کمیسیون کارگری باید برای برطرف کردن مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگیرد و برنامه‌ریزی برای پرداخت هرچه سریع‌تر مطالبات کارگران معادن را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دهنوی با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار جامعه کارگری در پیشبرد اهداف مقدس نظام گفت: کارگران در پیروزی انقلاب و شکل‌گیری این نظام نقشی اساسی داشتند و در جریان عمر 33 ساله نظام هم تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به آرمان‌های این انقلاب و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: باید مسئولان هم جوابگوی نیازهای منطقی این قشر زحمتکش باشند و همچون گذشته از کارگران حمایت کافی را داشته باشند.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در 12 اسفند امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: شما هم مثل همیشه در کنار این نظام و این انقلاب باشید و با حضور یکپارچه پیوند ناگسستنی خود با نظام و ولایت فقیه را مستحکم‌تر کنید.

دهنوی تاکید کرد: انتخابی که انجام می‌گیرد بر اساس معیارهایی باشد که مدنظر ولایت فقیه هم است و می‌تواند جامعه را برای رسیدن به سعادت کمک کند.

وی ضمن تاکید بر توجه همه آحاد جامعه به انتخاب کاندیدای اصلح از مردم خواست با حضور پرشور خود در انتخابات همچون گذشته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول