اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

40 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: همزمان با ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، 40 طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومان در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

40 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی عصر امروز در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اجرایی، فرصت اشتغال برای صدها نفر فراهم شده و یک روند رو به رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها را شاهد هستیم.
وی به برنامه‌ریزی‌های دقیق ستاد گرامیداشت دهه فجر و ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌ها در این ایام را یادآور شد و تصریح کرد: دهه فجر، دهه تبلور ارزش‌ها و آرمان‌های خلق شده‌ای است که ملت ایران در سال 57 با وجود سنگینی شیطنت‌های نظام استکباری به خلق آن همت کردند.
فرماندار مشگین‌شهر با اعلام اینکه دهه فجر در حقیقت دهه به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب در مقابل هجمه‌های سنگین نظام‌های طاغوتی است، خاطرنشان کرد: قرار است به مناسبت این ایام نمایشگاهی از دستاوردهای نظام اسلامی در 33 سال گذشته به معرض دید گذاشته شود.
در این جلسه معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل نیز در سخنانی اضافه کرد: 10 میلیارد تومان از 32 میلیارد تومان تسهیلات فرهنگی استان تاکنون تخصیص یافته است.
مهدی مهدی‌زاده ادامه داد: این اعتبارات برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان و توسعه و تعالی این بخش هزینه می‌شود.
وی گفت: 15 میلیارد تومان برای جبران خشکسالی، 10 میلیارد تومان برای توسعه مناطق محروم و 53 میلیارد تومان نیز برای فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.
به گزارش فارس، در این جلسه امام جمعه مشگین‌شهر نیز در سخنانی با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و دامن زدن به برخی التهابات کاذب در این عرصه از سوی دشمنان و نظام استکباری افزود: ما نیازمند حفظ بی‌طرفی در صحنه انتخابات هستیم و نباید مدیری به خود اجازه دهد از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیدای خاص استفاده شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صحنه انتخابات را به نمایش واقعی اقتدار نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن از این نمایش عظیم ملت همیشه در هراس است و چشم دیدن آرای میلیونی ملت ایران را ندارد.
وی حساسیت انتخابات مجلس و حضور حداکثری مردم را در پای صندوق رأی یادآور شد و تصریح کرد: اردوگاه کفر امروز با تحریک و شیطنت در حوزه‌‌های مختلف سعی دارد ابهت نظام اسلامی ما را زیر سؤال ببرد اما باید به این اصل واقف باشد که انقلاب اسلامی ما انقلاب تثبیت شده و همیشه جاودانه است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول