اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت هشت طرح عمران شهری، اقتصادی و تولیدی در شهرستان مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 8 طرح عمرانی و اقتصادی در مشگین‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ‌این طرح‌ها که صبح امروز با حضور مسئولان محلی و شهرستانی افتتاح شد با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان اجرایی و عملیاتی شده است.
آبرسانی به چهار روستا با 460 میلیون تومان اعتبار و‌ عملیاتی شدن هشت طرح عمرانی در مرادلو با 3 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از جمله این طرح‌های افتتاح شده در مشگین‌شهر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان خلخال نیز به میمنت هفته دولت هفت طرح عمرانی و خدماتی با 700 میلیون تومان سرمایه‌گذرای به بهره‌برداری رسید.
این طرح‌ها شامل پنج طرح مخابراتی از جمله نصب آنتن تلفن همراه شهری و روستایی با 560 میلیون تومان، طرح آبرسانی به سه روستا با 120 میلیون تومان اعتبار و خانه بهداشت روستایی ایلوانق را شامل می‌شود.
همچنین به مناسبت هفته دولت زمین ورزشی کورعباسلو و سیل‌بند روستای چهره‌برق با 190 میلیون تومان اعتبار در شهرستان نیر به بهره‌برداری رسید.
گلزار شهدای روستای هشین و مدرسه روستای اعظم‌آباد در کوثر از دیگر طرح‌های افتتاح شده پنجمین روز هفته مبارک دولت بود.
در شهرستان گرمی نیز 29 طرح عمرانی و اقتصادی با مجموع اعتبارات چهار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با حضور نماینده مردم گرمی در مجلس و فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
سالن ورزشی ژیمناستیک گرمی با 900 متر مربع زیربنا و سرمایه‌گذاری 370 میلیون تومان اعتبار‌ و دبیرستان کار و دانش با یک هزار و 700 متر مربع زیربنا و شامل 27 اتاق با 750 میلیون تومان سرمایه‌گذاری از جمله طرح‌هایی بود که در شهرستان گرمی به میمنت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در شهرستان بیله‌سوار نیز همزمان به هفته دولت سوئیچ اینترنت پر‌سرعت در بیله‌سوار جعفر‌آباد و انجیر‌لوی شهرستان بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید.
رئیس مخابرات شهرستان بیله‌سورا در مراسم افتتاح این طرح بیان داشت:‌ برای راه‌اندازی اینترنت پر‌سرعت در این مناطق بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.
قدیر حیدری افزود: با این اقدام زیرساختی اینترنت پر ‌سرعت در این مناطق تقویت شده و اهالی می‌توانند با درخواست به شرکت مخابرات از اینترنت پر ‌سرعت استفاده کنند.
انتهای پیام‌/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول