اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد:

افتتاح 597 طرح عمرانی ـ اقتصادی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در هفته دولت 597 طرح عمرانی، اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر 700میلیارد تومان در استان همدان به بهربرداری رسیده است.

افتتاح 597 طرح عمرانی ـ اقتصادی در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ‌در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان تویسرکان اظهار داشت: از مجموع طرح‌های اجرایی در استان 74 طرح در شهرستان تویسرکان با صرف اعتبار 100 میلیارد ریال در هفته دولت در بخش‌های مختلف افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده است.
وی افزود: مدیرانی در عرصه مسئولیتی خود موفق و کارآمد هستند که با نگاه مدیریتی راهبردی اولویت و سرفصل کاری خود را خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم قرار دهند.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان کوتاهی در ارائه خدمات را جفا در حق و حقوق مرم خواند و اذعان داشت: گره‌گشایی و حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف جامعه با ارائه خدمات و تأمین نیازهای رفاهی امنیتی حق مسلم مردم است.
وی با اشاره به اینکه مقام ولایت امروز تکلیف را بر همه مشخص کرده است، تأکید کرد: پیروی از منویات و سخنان مقام معظم رهبری راهکاری کاربردی و راهگشا در همه عرصه‌ها و زمانه‌ها خواهد بود.
فامیل‌کریمی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز حرکت جهادی و متعالی شهدا را نشأت گرفته از کانون‌های دینی دانست و اظهار داشت: یکی از کانون‌های دینی برخواسته از تفکر امام (ره)با نگاه صیانت و حراست، پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
وی با اشاره به اینکه بخش اعظم از وظیفه مسئولان صیانت از تفکر الهی و دینی ساری و جاری در جامعه است، تأکید کرد: احصا و نهادینه کردن این تفکر مستلزم تلاش و همت تمام آحاد مردم جامعه همگام با مسئولان است چراکه همه نیازمند این مهم هستیم.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان در ادامه مانایی و پویایی روستاها را منوط به عملکرد مسئولان در بخش‌های مختلف برشمرد و گفت: بهسازی روستا در راستای تأمین مطالبات و نیازها، ایجاد بستر آرامش و امنیت رفاهی اجتماعی راهکار کارکردی در پایایی مردم روستا است پس می‌طلبد دستگاه‌های مسئول در حیطه وظیفه خود دقت نظر و توجه لازم را اعمال کنند.
در ادامه این مراسم طرح‌های عمرانی فرهنگی شهرستان تویسرکان ‌با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 سالن ورزشی صالحین مقاومت بسیج اشتران با مساحت 360 متر مریع و اعتبار 450 میلیون ریال به نمایندگی از مکان‌های ورزشی شهید باهنر فرسفج و شهید رجایی ولاشجرد، پایگاه مقاومت بسیج دو منظوره حضرت ابوالفضل(ع) و طهورای روستای حاجی آباد در متراژ 135 متر مربع و اعتبار تخصیصی 160 میلیون ریال و ساختمان دهیاری قلقل به مساحت 68 متر مربع و صرف اعتبار 250 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
مجتمع آبرسانی روستاهای ترمیانک، بهارآب، گنبله، سوری با اعتبار 6 میلیون و 747 هزار ریال با دو حلقه چاه و سه دهنه چشمه مجهز به یک دستگاه کلرزنی مایع و یک دستگاه 80 گرمی گازی، مخزن 450 متر مکعب و سیستم مانیتورینگ و 570 متر فنس‌کشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
‌آسفالت و زیرسازی جاده روستایی کرزان به طول یک هزار 150متر و 540 متر سطح آسفالت با اعتبار 175میلیون تومان به نمایندگی از روستاهای ولاشجرد و سیدشهاب، آب‌نمای شهیدحسین ترک در روستای ترمیانک با اعتباری بالغ بر 220 میلیون ریال، پایگاه آتش‌نشانی دهستان خرم رود در روستای اشتران با اعتباری بالغ بر 93 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/‌ش‌20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول