اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی ری‌شهری:

اجرای طرح‌های توسعه تسهیلات مناسبی برای زائران فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: با اجرای طرح‌های توسعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مشکلات زائران کمتر و تسهیلات مناسبی برای زائران ایجاد می‌شود.

اجرای طرح‌های توسعه تسهیلات مناسبی برای زائران فراهم می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که با مردم ری در آستان مقدس داشتند، فرمودند که «ری به دلیل حضور حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) قبله تهران است» و مورد توجه نه تنها مردم شریف تهران بلکه ایران و بلکه همه شیعیان جهان قرار دارد. 
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: در سال‌های اخیر توجه به این مسئله بیشتر شده و زائرانی که اینجا حضور پیدا می‌کنند، طبعا باید امکانات بیشتری در اختیارشان گذاشته شود. 
وی در ادامه با اشاره به طرح توسعه داخل حرم از ناحیه غرب حرم مطهر بیان داشت: اجرای این طرح با همکاری شهرداری تهران آغاز شده و امیدواریم تا سال آینده با همتی که شهرداری دارد به بهره‌برداری برسد.
به گفته وی، طرح توسعه داخل حرم از سمت شرق با توسعه مصلای ری برای نماز جمعه این شهرستان از دیگر طرح‌هایی است که با اجرای آن می‌توان پذیرای تعداد بیشتری از زائران بود. 
آیت‌الله ری‌شهری همچنین خاطر نشان کرد: امیدواریم همسایگان آستان همکاری کنند تا این طرح بزرگ و مفید هر چه زودتر به سامان برسد. 
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: در طول دو دهه که به نمایندگی از مقام معظم رهبری در خدمت آستان مقدس هستم کارهای زیادی برای طرح توسعه انجام شده است.
وی اظهار داشت: در طول این مدت باید از شهرداری تهران و شهرداران منطقه 20 به دلیل همکاری خوب آنها، تشکر کنم البته میزان همکاری آنها تفاوت داشته ولی همه آنها همکاری جدی با ما داشتند چرا که اجرای طرح‌های توسعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به نفع شهر و کشور است.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بیان داشت: همکاری شهرداری در زمان مدیریت آقای قالیباف شهردار تهران و مجتبی عبداللهی شهردار منطقه 20 سرعت بیشتری گرفته است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول