اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع):

توفیق توسعه داخل حرم حضرت عبدالعظیم نصیب شهرداری تهران شد

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم(ع) با اشاره به طرح توسعه این حرم گفت: طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توفیقی بود که نصیب شهرداری تهران شد.

توفیق توسعه داخل حرم حضرت عبدالعظیم نصیب شهرداری تهران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تولیت آستان مقدس عبدالعظیم(ع) صبح امروز در مراسم کلنگ زنی صحن آیت‌الله کاشانی واقع در ضلع غربی حرم اظهار داشت: توفیق توسعه ضلع غربی حرم نصیب شهردار تهران شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت صحن آیت الله کاشانی واقع در ضلع غربی آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) که با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد، گفت: توسعه ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با عنایت و همکاری شهردار تهران امکانپذیر شد و توفیق توسعه ضلع غربی حرم عبدالعظیم(ع) نصیب شهردار تهران شد.
آیت الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به اقدامات موثر شهرداری در خصوص اجرای طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و اجرای پروژه‌های عظمیی همچون امتداد بزرگراه امام علی(ع)، احداث خط شش متروی تهران و بهسازی اطراف آستان خاطرنشان کرد: در تمام ادوار همکاری شهرداری با شدت‌های مختلف شامل آستان شده که در زمان مدیریت فعلی، شهردار تهران و شهرداران منطقه با شدت بیشتری پیگیر اجرای طرح توسعه حرم عبدالعظیم(ع) بوده‌اند.
 وی به دیداری که با شهردار تهران داشته است اشاره کرد و تصریح کرد: توسعه مصلا، ضلع شرقی حرم و احداث کتابخانه نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته که امیدواریم مبدأ خیری برای دیگر کارها شود.
وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات شهرداری در راستای توسعه معابر اطراف حرم خاطرنشان کرد: شهرداری در این مدت اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده است و بافت‌های فرسوده اطراف حرم را به طرح قابل بهره‌برداری تبدیل کرده است.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پایان با اشاره به اجرای طرح شبستان آیت‌الله کاشانی تصریح کرد: این اقدامی که در راستای توسعه داخل حرم صورت گرفته کار ویژه‌ای است و این توفیقی است که نصیب هر کس نمی‌شود و با اجرای آن مجریان این طرح تا قیام قیامت از این عمل نیک بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول