اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان خبر داد

برگزاری یادواره 80 شهید ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: 29 دی ماه جاری یادواره 80 شهید والامقام شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 80 شهید ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با اشاره به برگزاری نخستین یادواره 80 شهید شهرستان ریگان پنجشنبه 29 دی ماه جاری اظهار داشت: همه مسئولان اداره‌های شهرستان همکاری لازم را داشته باشند تا یادواره‌ای در خور و شان شهدای گرانقدر برگزار شود.
وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در صدد است با افکار پلید خود این انتخابات را مخدوش کند و برای این کار با راه‌اندازی شبکه‌هایی متفاوت سعی در این کار دارد.
فرماندار ریگان با اشاره نزدیک شدن به دهه فجر از مسئولان دستگاه‌های شهرستان ریگان خواست پروژه‌های عمرانی شهر را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند تا در دهه فجر بهره‌برداری شوند.
این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان ریگان گفت: ریگان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
برزنگ بیان داشت: ریگان دارای عقب‌ماندگی‌های زیادی بود، اما با تلاش‌های دولت نهم و دهم در این شهرستان تا حدودی این محرومیت‌ها برطرف شده است.
وی ساخت 4 هزار و 500 واحد مسکونی در این شهرستان را از اقدامات صورت گرفته برشمرد و خاطرنشان کرد: واحد‌های مسکونی مقاوم بعد از زلزله در شهرستان ریگان احداث و یا در حال ساخت است، همچنین 50 کیلومتر راه در این شهرستان امسال ساخته شده است.
فرماندار ریگان ابراز داشت: یکی از مشکلاتی که در زمینه راه وجود دارد، وجود 80 کیلومتر جاده غیر استاندارد است که به دلیل عبور و مرور و عمر زیاد این راه‌ها غیر استاندارد هستند.
برزنگ متذکر شد: ساخت 40 مدرسه در دولت نهم و دهم در این شهرستان در دستور کار است که 23 مدرسه اکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند.
این مسئول تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان ریگان  وجود دارد که باید شناسایی شوند، وجود بلندترین تپه‌های شنی با ارتفاع 75متر یکی از جاذبه‌های شهرستان ریگان هستند که نیاز به معرفی دارند.
فرماندار ریگان در پایان اذعان داشت: بهترین مرکبات در بخش گنبکی با طعم و کیفیتی خاص تولید می‌شود که نیاز به تبلیغ دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول