اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری کارگاه آموزش سیستم سی‌ان‌جی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه آموزش سیستم CNG در مرکز شماره دو کرمانشاه خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش سیستم سی‌ان‌جی در کرمانشاه
الهام فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با توجه به گسترش استفاده از سیستم‌های CNG و نیاز روزافزون افراد به این دانش اقدام به برگزاری کارگاه شناسایی سیستم CNG در مرکز فنی و حرفه‌ای شماره دو کرد.
وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی به مدت 45 ساعت با هدف آموزش عملکرد سیستم سوخت‌رسانی CNG، عیب‌یابی و نحوه رفع عیب تمامی اجزا برای کارکنان دانشگاه رازی، علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی برگزار شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: تشریح و تعریف انواع سیستم‌های سوخت‌رسانی CNG نصب شده بر روی خودرو‌های ایرانی و بیان تفاوت و تشابه آنها، تشریح مدل‌های مختلف سیستم سوخت‌رسانی CNG که شامل سیستم‌های اولیه، استپ موتوری و انژکتوری CNG است، باز و بسته کردن و تعمیر رگلاتور سوخت و تنظیم موتور با سوخت CNG از جمله مباحثی بود که در این دوره آموزشی به فراگیران ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارآموزان با سیم‌کشی و عملکرد همه سنسورها و سیستم‌های سوخت‌رسانی CNG، سیم‌کشی سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری و Download کردن ECUهای LC01 و LC02 آشنا شدند.
فرهادی در پایان گفت: علاقمندان در این کارگاه آموزشی همچنین طریقه استفاده از دستگاه عیب‌یاب و نحوه بررسی پارامترهای آن در رابطه با عیب‌یابی سیستم انژکتوری را فرا گرفتند. 
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول