اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد انسجام بسیج و مساجد

مساجد سنگری راهبردی و تحول آفرین است

خبرگزاری فارس: بیست و هفتمین جلسه ستاد انسجام بسیج و مساجد به ریاست فرمانده سپاه علی‌ بن ‌ابیطالب(ع) و با حضور مسئولان دستگاه­های مرتبط استان برگزار شد.

مساجد سنگری راهبردی و تحول آفرین است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این جلسه که عصر امروز در سالن جلسات بسیج مساجد و محلات استان قم برگزار شد، فرمانده سپاه علی­ بن­ ابیطالب(ع)، شهردار قم، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، مسئول بسیج مساجد و محلات و نمایندگانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اداره اوقاف و امور خیریه استان حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه مسئول بسیج مساجد و محلات استان قم با اشاره به شکل­گیری ستاد انسجام بسیج و مساجد در سال 88 اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات به صورت ماهانه، ایجاد تعامل و کادرسازی بین بسیجیان، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد است.
وی ادامه داد: این جلسات مشکلاتی که بین پایگاه­ها و حوزه­ها و ائمه جماعات وجود دارد را حل و فصل کرده و روند تعامل را بهبود می­بخشد.
سید جواد هاشمی افزود: در این جلسات تلاش می­شود با بهبود همکاری­ها در مساجد و برطرف شدن مشکلات آنها، زمینه برای تحقق ارتش ده­ها میلیونی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، مهیا شود.
وی ابراز داشت: با برگزاری این جلسات فاصله­ها بسیار کمتر شده و اختلافات حل و فصل شده است و موضوعات مربوط به این دو نهاد مورد بررسی قرار می­گیرد.
مسئول بسیج مساجد و محلات استان قم خاطرنشان کرد: ستاد انسجام بسیج و مساجد تا کنون قریب به 27 جلسه ستادی و نزدیک به 10 همایش استانی داشته که در این همایش­ها که با حضور بسیجیان و ائمه جماعات مشکلات و مسائل مشترک این دو قشر مطرح شده است.
در ادامه این جلسه فرمانده سپاه علی­ بن­ ابیطالب(ع) با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در مورد سنگر بودن مساجد ابراز داشت: دشمن امروز می­داند که در زمینه­هایی مانند سلاح و تکنولوژی قادر به زمین‌گیر کردن ما نیست، در نتیجه درصدد است این سنگرها را از ما بگیرد.
وی ادامه داد: صرف اینکه یک مسجد ساختمان مجلل داشته باشد مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باید نیروی انسانی مومن و کارآمد این مساجد را به سنگرهایی برای مقابله با توطئه­های دشمن تبدیل کند.
مهدی مهدوی‌­نژاد با اشاره توانمندی­های جمهوری اسلامی در زمینه­های مختلف علم و تکنولوژی گفت: تنها موضوعی که ممکن است امروز برای ما یک تهدید به شمار بیاید، غفلت از ساماندهی امور در مسائل داخلی کشور و نقایص فرهنگی است.
وی با بیان اینکه مسئله مسجد یک دغدغه عمومی است، افزود: باید این سنگر اصلی را با یک نگاه راهبردی و تحول­آفرین حفظ کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول