اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نماینده ولی فقیه در کردستان:

انتخابات تیری بر قلب استکبار است

خبرگزاری فارس: ‌نماینده ولی فقیه در کردستان از هر رای به عنوان تیری بر قلب استکبار تعبیر کرد و گفت: شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی است‌.

انتخابات تیری بر قلب استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سومین یادواره 29 شهید گرانقدر شهر قلعه و حومه عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر برگزار شد.‌
نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر امروز در این مراسم با بیان اینکه محافل و مجالس بزرگداشت یاد شهدا بهترین مجلس‌هاست، گفت: این عظمت به واسطه این فرموده ارزشمند نبی مکرم اسلام است که ‌شهادت را بالاترین نیکی و خوبی معرفی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی از شهادت در راه خدا به عنوان زیباترین مرگ‌ها نام برد و افزود: امام حسین (ع) و یاران با وفایش برترین معنی شهادت را رقم زدند و با قیام و شهادت خود ماندگاری اسلام را موجب شدند و والاترین جایگاه را در درگاه الهی برای خود برگزیدند.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان مهم‌ترین ویژگی شهدا را بیدارگری آنان دانست و تصریح کرد: خون شهدا نشان‌دهنده هدایت از گمراهی است و ثمره آن فتح و پیروزی برای مسلمانان در هر برهه از زمان است.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خطاب به دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از آنان خواست تا خود را اصلاح کنند و افزود: شهدای ما با تاسی به حضرت سیدالشهدا(ع) حافظ اسلام و آموزه‌های ارزشمند آن بودند و ملت ما هم به عنوان بازماندگان قافله شهدا با صلابت زینبی هر جا که اسلام را در خطر ببینند به صحنه آمده و حماسه‌های ماندگاری همچون 9 دی خلق می‌کنند.
نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش در تنگه هرمز، خاطرنشان کرد: توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح در این رزمایش و انسداد 5 ساعته تنگه استراتژیک هرمز، نفس غربی‌ها را در سینه حبس کرد و یک بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دنیا کشید.
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی در ادامه از انتخابات به عنوان رزمایش بزرگ ملی نام برد و گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو اصل اساسی در عرصه انتخاباتی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان از هر رای به عنوان تیری بر قلب استکبار تعبیر کرد و افزود: شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی است و همه در قبال رای خود مسئولند تا فردی اصلح را برای مشارکت در عرصه تصمیم‌گیرهای خرد و کلان ملی راهی مجلس شورای اسلامی کنند.
در این مراسم فرزند شهید جعفر عبدالملکی از شهدای اخیر شهرستان قروه دل نوشته خود را خطاب به پدر شهیدش قرائت و در ادامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در فراق شهدا مرثیه‌سرایی کردند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول