اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خواستار شد

تعیین تکلیف نیروگاه‌های شماره یک و 2 زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به مشکلاتی که در احداث دو نیروگاه شماره یک و 2 وجود دارد، گفت: طی یک هفته تا 10 روز آینده باید با کار کارشناسی تکلیف این دو پروژه با سرمایه‌گذار مشخص شود.

تعیین تکلیف نیروگاه‌های شماره یک و 2 زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان ضمن رد گزارش‌های ارائه شده در جلسه اظهار داشت: گزارش ارائه شده فقط روی کاغذ است و به صورت عملی کاری انجام نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود منطقه گردشگری سد گلابر را یکی از فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری استان زنجان اعلام کرد و افزود: مهم‌ترین مشکل این طرح عدم حضور سرمایه‌گذار در منطقه است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: از آخرین جلسه‌ای که برگزار شده است هیچ گزارشی به استانداری نرسیده و او در جریان کار قرار ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه گونه همکاری با سرمایه‌گذاری انجام شده است، اضافه کرد: این طرح باید در داخل استان تصویب شود چرا که مرکزنشینان اطلاعی از وضعیت و نیازهای استان زنجان ندارند.

استاندار زنجان تاکید کرد: با وجود همه توجهاتی که به طرح گردشگری سد گلابر شده است در واقع می‌توان گفت که به صورت عملی هیچ کاری در آنجا انجام نشده است.

وی ادامه داد: طرح عملیاتی طرح گردشگری سد گلابر طی یک هفته آینده باید به ستاد سرمایه‌گذاری تحویل داده شود، تا در صورت داشتن قابلیت اجرایی مصوب و عملیاتی شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه تاسیسات پایین دستی سد به فدراسیون‌های ورزش‌های آبی تحویل داده شده است، گفت: اگر آنها نخواهند در این رابطه مسئولیت قبول کنند، این تاسیسات از آنها پس گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: ندادن تاسیسات پایین دستی سد گلابر به فدراسیون‌های ورزش‌های آبی به منزله دادن آن به سرمایه‌گذار نیست، بلکه می‌توان از آن استفاده‌های دیگری کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود یک کمپ در جوار سد تهم تصریح کرد: تکنولوژی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن یک شبکه فاضلاب در محل ایجاد کرد تا کمپ تبدیل به یک پارک ساحلی شود بدون اینکه نگرانی از بابت آلودگی‌ برای آب سد به وجود آید.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده برای منتفی شدن احداث منطقه آزاد اقتصادی در زنجان تاکید کرد: این موضوع به این راحتی نمی‌تواند منتفی شود چرا که مصوبه هیئت دولت را دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول