اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

مرمت 25 بقعه متبرکه در ایلام آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: امسال مرمت 25 بقعه متبرکه در ایلام آغاز شده است.

مرمت 25 بقعه متبرکه در ایلام آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعمیر و مرمت اماکن متبرکه در گستره 673 مترمربع با اعتبار 261 میلیون تومان در دست اجراست.
وی ادامه داد: افزون بر این، نماسازی و کف‌سازی محوطه امامزادگان در گستره 2 هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر 91 میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.
این مسئول اضافه کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی بقاع، توسعه ساختمان‌های بقاع و... از دیگر برنامه‌های عمرانی این دستگاه در استان ایلام است.
نوروزی تصریح کرد: از سال گذشته نیز نصب شش سیستم دوربین مدار بسته و سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: برای این اقدام نیز 50 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که صرف این امر مهم شده است.
وی یادآور شد: نصب برج‌های روشنایی به ارتفاع 18 متر در امامزاده علی صالح (ع) از دیگر برنامه‌های عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام است.
این مسئول اضافه کرد: همچنین دو دکل با 15 پروژکتور نیز در محوطه امامزاده علی صالح (ع) نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام نصب شده است.
نوروزی تصریح کرد: امامزاده علی صالح (ع) در شهرستان مهران یکی از امامزادگان شاخص در استان ایلام است که برنامه‌های مختلفی برای توسعه و مرمت آن انجام شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: این امامزاده مورد توجه مردم استان ایلام و حتی استان‌های همجوار نیز قرار دارد و آنچه که قابل توجه است حضور زائران عتبات عالیات از کشورهای خارجی در این امامزاده است.
وی ادامه داد: در حین غبارروبی امامزاده متوجه اسکناس‌هایی از کشورهای مختلف جهان از جمله لبنان، پاکستان، افغانستان و... شده که نشانگر عمق عظمت این امامزاده در بین مسلمانان دیگر کشورهای جهان اسلام است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: بعضی از نامه‌های ارسالی به این امامزاده بیانگر عمق ارادت مردم استان و کشورمان به امامزاده علی صالح (ع) است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول