اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه مبارک فجر امسال صورت می‌گیرد

تزریق گاز در شهرک صنعتی ملوسجان و جهرم

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تزریق گاز در شهرک صنعتی ملوسجان و ناحیه صنعتی کوثر جهرم در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

تزریق گاز در شهرک صنعتی ملوسجان و جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران خاکساری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به همکاری و پیگیری‌های مشترک امور اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با شرکت گاز استان فارس، با توجه به مشکلات متعدد ، امسال روند رو به رشدی برای تزریق و وصل به گاز رو به رو بوده‌ایم، به طوری که در شش ماه ابتدایی سال 90، در شهرک‌های صنعتی لار و جهرم تزریق گاز انجام گرفته است.

خاکساری افزود: شهرک صنعتی ملوسجان با مساحت 338 هکتار، دارای 19 واحد صنعتی فعال و 18 واحد در مرحله ساخت و ساز است که با توجه به نیاز صنعتگران به انرژی گاز طبیعی، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیون ریال شبکه داخلی گاز به طول 5،7 کیلومتر را اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: این شرکت با توجه به مساحت زمین، نوع و مقدار تولید، مصرف هر صنعتگر و پیش‌بینی‌های لازم در سال‌های آینده، اقدام به درخواست تامین 15 هزار مترمکعب گاز در ساعت کرده و شرکت گاز استان فارس با هزینه‌ای بالغ بر 10 هزار میلیون ریال اقدام به اجرای خط انتقال با طول شش کیلومتر و ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت درخواستی کرد، به طوری که اکنون در مرحله تست است و تا 22 بهمن تزریق گاز انجام می‌شود و صنعتگران بعد از این می‌توانند درخواست گاز کنند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: در شهرک صنعتی کوثر جهرم نیز در دهه فجر تزریق گاز انجام می‌شود.

خاکساری در ادامه گفت: ناحیه صنعتی کوثر جهرم با مساحت 67 هکتار زمین است که اکنون 10 واحد صنعتی در این شهرک مستقر و 15 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز هستند که با توجه به نیاز صنعتگران، شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اقدام به اجرای شبکه داخلی گاز به طول هفت کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیون ریال و براساس اطلاعات جمع‌آوری شده و پیش‌بینی‌های لازم اقدام به درخواست 7 هزار متر مکعب در ساعت گاز کرد و با توجه به عبور خط اصلی از نزدیکی شهرک و نیاز به   اجرای ایستگاه تقلیل فشار (CGS TBS)، شرکت گاز استان فارس با هزینه‌ای بالغ بر 3 هزار میلیون ریال اقدام به اجرای 5،0 کیلومتر خط انتقال و ایستگاه کرد به طوری که درحال حاضر در مرحله تست است و تا زمان اعلام شده تزریق گاز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول