اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد

تاسیس دهمین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در ایلام

خبرگزاری فارس: معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: دهمین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون کشور در ایلام راه‌اندازی شد.

تاسیس دهمین صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امیر میمنت‌آبادی ظهر امروز در آیین راه‌اندازی صندوق ضمانت سرمایه‌‌گذاری تعاون در استان ایلام اظهار داشت: این صندوق با هدف رفع مشکلات و تضمین تسهیلات تعاون‌گران در استان ایلام ایجاد و راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: این صندوق می‌تواند ضمانت انواع ضمانت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تجاری از جمله مزایده، مناقصه و گمرک را انجام دهد.
این مسئول اضافه کرد: این صندوق می‌تواند مشکل تضمین تسهیلات شرکت‌های تعاونی و تعاون‌گران را به‌راحتی انجام دهد و در این راستا برنامه‌ریزی شده است.
میمنت آبادی با بیان اینکه تا 70 درصد اصل و سود تسهیلات و حداکثر تا مبلغ 15 میلیارد ریال ضمانت توسط این صندوق انجام می‌شود، تصریح کرد: ساز و کارهای اولیه این موضوع نیز در این صندوق فراهم شده است.
معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: بر این اساس می‌شود اعلام کرد که صندوق ضمانت سرمایه‌‌گذاری تعاون انواع ضمانت نامه‌های گمرکی، مزایده و مناقصه را ضمانت می‌کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر 16 هزار تعاونی در کشور وجود دارد که می‌توانند از تسهیلات ویژه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون استفاده کنند.
این مسئول اضافه کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون برای استفاده تعاون‌گران از این مزیت‌ها برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.
میمنت آبادی همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی را در موفقیت عملکرد این صندوق مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این صندوق از سال 88 راه‌اندازی شده و تاکنون 10 صندوق در استان‌های کشور ایجاد کرده است.
معاون صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در پایان اذعان داشت: هدف اصلی راه‌اندازی این صندوق حمایت از شرکت‌های تعاونی برای ایجاد کسب و کار و تولید در کشور است.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول