اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

پیاده‌روی بزرگ هفتگی را در برنامه داریم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های حساب شده، برنامه پیاده‌روی و راهپیمایی هفتگی را برگزار می‌کنیم.

پیاده‌روی بزرگ هفتگی را در برنامه داریم
زهرا امین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در تاریخ 23 این ماه راهپیمایی هفتگی خود را در فولاد‌شهر یا کاشان مد نظر قرار داده است.
وی با بیان اینکه راهپیمایی هیئت ورزش‌های همگانی به صورت کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: رسم بر این است که شهرستان مرکز هر استان برای چنین راهپیمایی‌هایی در نظر گرفته شود، اما به دلیل وجود مشکلات این هیئت مجبور است که برنامه را در دو شهر یاد شده اجرا کند.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تاکید کرد: از جمله مشکلاتی که هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با آن روبرو است حمایت نکردن شهرداری اصفهان بر خلاف گذشته از ورزش‌های همگانی است.
وی گفت: شهرداری اصفهان همواره حمایت از هیئت ورزش‌های همگانی را برای شور و نشاط مردم مدنظر قرار داده بود، اما در چند وقت اخیر به دلیل پاره‌ای مشکلات یاری رساندن به چنین رشته‌هایی را از خود دور کرده است.
امین افزود: انتظار داریم هر چه زودتر سوء تفاهم‌های بین شهرداری و هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان برطرف شود تا سلامتی مردم بیش از این به خطر نیفتد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به یکی از شهرستان‌های فعال هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان کرد و گفت: در فولادشهر همواره برنامه‌های متنوعی مانند برگزاری همایش‌های یوگا و جشنواره غذاهای محلی در دستور کار هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان قرار دارد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تاکید کرد: دوره‌های کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان فولادشهر است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول