اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

واگذاری زمین به افراد ساکن در شمال شهر بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: در صورتی که مردم منطقه شمال شهر این شهرستان شرایط لازم را داشته باشند فرمانداری آمادگی دارد به آنها در اطراف شهر بیرجند زمین واگذار کند.

واگذاری زمین به افراد ساکن در شمال شهر بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در جمع مردم شمال شهر در منطقه جوادیه و موسی‌ بن ‌جعفر اظهار داشت: باید ظرفیت‌های هر منطقه را در نظر گرفت و سپس براساس قانون در راستای رفع مشکلات گام برداشت حتی اگر اجرای قانون برای فردی ضرر داشته باشد اما در پایان لذت‌بخش است و رضایت عمومی را در پی دارد.
وی ادامه داد: اصل زمین‌هایی که شما در آن ساکن هستید متعلق به دولت است و اکنون پس از تهیه نقشه تفضیلی شهر فضای سبز در این منطقه قرار گرفته است و تا زمانی که کاربری فضای سبز داشته باشد نمی‌توان به شما خدمات ارائه کرد.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه بحث مسکن مردم این منطقه را در کمیسیون ماده پنج تا قبل از دهه فجر بررسی خواهیم کرد، گفت: در صورتی که مردم منطقه شرایط لازم را داشته باشند فرمانداری آمادگی دارد به آنها در اطراف شهر بیرجند زمین واگذار کند.
قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: مردم منطقه با تعیین نماینده‌ای خواسته‌ها و مشکلات محل را به آنها گزارش و آنها نیز به مسئولان منعکس کنند.
شهردار بیرجند نیز گفت: شهرداری تلاش می‌کند اول دغدغه‌های اصلی مردم را بررسی و سپس براساس آنها برنامه‌ریزی کند و ما به‌عنوان مجری، وظیفه اجرای قانون را در مورد ساخت و سازها داریم.
جواد وحدتی‌فرد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در برنامه‌های سال آتی تقاطع غیرهم‌سطح پشت بهشت متقین به بلوار شهدای عبادی و بلوار جوادیه متصل شود.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول