اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی قبل

زنگ شوراها در مدارس پاکدشت طنین انداز شد

خبرگزاری فارس: زنگ شوراها با حضور جمعی از مسئولان در مدارس شهرستان پاکدشت به صدا درآمد.

زنگ شوراها در مدارس پاکدشت طنین انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همه ساله از 24 تا 30 دی ماه با عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش مراسم آیینی و نمادین در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.
در همین راستا امروز مصادف با هفته شوراهای آموزش و پرورش و مشارکت نهادها و خیرین، زنگ شوراهای آموزش و پرورش در مدارس شهرستان پاکدشت طنین انداز شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم نواختن زنگ شوراها که در هنرستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان پاکدشت به‌صورت نمادین زده شد، ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت بیان کرد: شورا نماد مردم سالاری است و پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو توجه به مشارکت و هم‌فکری عمومی است.
محمدرضا جوادی افزود: شورای آموزش و پرورش والاترین جایگاه مشورتی در آموزش و پرورش را داشته و تجلی عینی خرد جمعی و نماد همراهی و همدلی فرهنگ دوستان و مسئولان تراز اول هر شهر با نظام تعلیم و تربیت است.
وی در ادامه با اشاره به قانون شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش از مترقی‌‌ترین قوانین مجموعه‌ آموزش و پرورش است که ظرفیت عظیم و ارزشمندی را به یاری آموزش و پرورش فرا خوانده و مسائل آموزش و پرورش را از تصمیم گیری فردی خارج و به حالت مشورتی مبدل کرده است.
جوادی همچنین در ادامه تصریح کرد: امید می‌رود که در آینده نه چندان دور شاهد افزایش روند رو به رشد همکاری و اقدامات مشورتی و جمعی در آموزش و پرورش باشیم تا با مشارکت و نهادینه کردن نظارت مردم در آموزش و پرورش و بسط عدالت آموزشی در ایجاد فرصت‌های برابر برای همه دانش آموزان گام برداریم.
جوادی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز طرح ملی نهضت حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نظر به زیرساخت‌های مذهبی قوی دانش‌آموزان پاکدشت در خانواده‌ها، پس از اعلام عمومی این طرح و آغاز رسمی ثبت‌نام، تاکنون بالغ بر 16 درصد دانش آموزان پاکدشتی برای شرکت در این طرح و نهضت حفظ قرآن ثبت‌نام کرده و تا رسیدن به هدف مشخص شده از سوی اداره کل کمترین فاصله ایجاد شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در خاتمه نوید داد که تا پایان سال تحصیلی جاری، شهرستان پاکدشت بالغ بر هشت هزار حافظ قرآن را تربیت می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول