اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

تعهدات عمرانی بنیاد مسکن فارس اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس گفت: حجم فعالیت‌های عمرانی این نهاد در سطح روستاهای فارس در حال افزایش است و تمام تعهدات در زمان مقرر به اتمام می‌رسد.

تعهدات عمرانی بنیاد مسکن فارس اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز خداخواست شهبازی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران شعب شهرستان‌ها و معاونان بنیاد مسکن فارس با بیان این که تعهدات سال 1389 و نیز باقی‌مانده فعالیت‌های عمرانی سال جاری باید تا پایان سال 90 به نتایج نهایی خود دست یابد اظهار داشت: کمتر از دو ماه‌ونیم به پایان سال جاری باقی مانده اما برخی پروژه‌های عمرانی در مناطق روستایی به صورت نیمه تمام است که هر چه سریع‌تر باید نسبت به اتمام آن اقدام کرد.

شهبازی اضافه کرد: جلسه شورای هماهنگی مدیران شعب شهرستان‌ها و معاونان این نهاد در فارس ضرورتی است که طی آن مروری کوتاه اما عمیق بر نوع فعالیت‌های انجام شده، در دست انجام و نیز تعهدات ما تا پایان سال، همچنین رویکردی کارشناسانه بر پروژه‌های سال 1389 است که باید برای اتمام  آن کوشید.

به گفته وی در هر زمان یک هماهنگی بین‌بخشی برای رفع مشکلات لازم است تا آنچه باید از سوی مدیران شعب شهرستان‌ها و نیز معاونان اداره کل در شیراز  بررسی شود در یک تعامل مثبت به نتایج مطلوب برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس افزود: هر جلسه باید ابعاد کار برای خود را حفظ کند و به نتایج مثبتی برسد و این در شرایطی است که مردم این استان از ما انتظاراتی دارند و ما نسبت به مردم  تعهداتی داریم.

این مسئول ادامه داد: در سال جاری و در سطح  روستاهای استان فارس عملیات عمرانی مربوط به پروژه‌های سال 89  وجود دارد و البته برخی مشکلات در مورد اجرای مسکن مهر وجود داشته که امیدواریم مشکلات قانونی آن حل شود و در اجرای این دستورالعمل دولت سرعت را شاهد باشیم.

شهبازی گفت: صدور  اسناد مالکیت روستایی که نیازمند رفع مشکلات و موانع قانونی از سوی اداره ثبت است و نیز وام‌های روستایی که باید از سال 1389 تاکنون به صورت صددرصد جذب می‌شد مورد توجه دوباره قرار گیرد.

در ادامه این جلسه فرج‌الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس ابراز داشت: توزیع اعتبارات مربوط به طرح ویژه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستائیان، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در سال 90 و همچنین موارد مشابه سال 1389 از جمله مهم‌ترین عناوین قابل طرح در این جلسه است.

به گفته معاون بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن فارس در سال جاری 15 هزار واحد مسکونی روستایی در دست احداث بوده که منابع تأمین اعتبار آن از محل تسهیلات بانکی و استانی است.

در این جلسه روند اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در بخش مسکن مهر و نیز مصوبات سفر هیئت دولت به استان فارس، نحوه تحویل زمین از سوی ادارات مسکن و شهرسازی به این نهاد را به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ساخت واحدهای  مسکونی، میزان اجرای پروژه‌های مسکونی در مناطق مختلف این استان در شهرستان‌ها، روند اجرایی و پذیرش مسئولیت ساخت 5 هزار واحد مسکونی که در تعهد اداره اوقاف و امور خیریه بوده و در سفر مقام معظم رهبری به تصویب نهایی رسیده و اینک به بنیاد مسکن این استان محول شده است، افتتاح و بهره‌برداری از 140 واحد مسکونی انجمن خیرین مسکن‌ساز در آینده نزدیک در لارستان تشریح شد.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول