اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار فارس

ساختمان شهرداری عمادده لارستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان ساختمان شهرداری عمادده در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ساختمان شهرداری عمادده لارستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان علی‌محمد امیری فرماندار لارستان صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری عمادده واقع در بخش مرکزی صحرای باغ شهرستان لارستان اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع و 400 مترمربع زیربنا در دو طبقه و با هزینه‌ای افزون بر 2 میلیارد ریال ساخته شده است.
معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان لارستان با بیان اینکه شهرداری عمادده نود و دومین شهرداری در استان فارس است، گفت: با استقرار شهرداری در شهر عمادده، تعداد شهرداری‌های لارستان به هشت شهرداری رسید.
امیری با اشاره به اینکه شهرداری شهر لار نخستین و قدیمی‌ترین شهرداری شهرستان لارستان محسوب می‌شود، افزود: شهرداری اوز نیز در سال 1334 شمسی تأسیس شده و بعد از لار دومین شهرداری لارستان به حساب می‌آید.
این مقام سیاسی شهرستان لارستان اضافه کرد: در حال حاضر در شهرهای لار، اوز، جویم، بنارویه، خور، پیرم، لطیفی و عمادده شهرداری مستقر است.
امیری ابراز داشت: هزینه ساخت شهرداری عمادده لارستان به همت نیکوکاران محلی تأمین و پرداخت شده است.
به گزارش فارس، شهر عمادده دارای 5 هزار نفر جمعیت بوده که در مرکز بخش 14 هزار نفری صحرای باغ قرار دارد و در 95 کیلومتری جنوب شهر لار واقع شده است.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول