اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب خوی خبر داد:

واگذاری 921 فقره انشعاب آب در خوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: 921 فقره انشعاب آب در چهار ماه نخست سال جاری در خوی واگذار شده است.

واگذاری 921 فقره انشعاب آب در خوی
سعید پاشازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی از توسعه ۹۴۲ متری شبکه آب در این حوزه خبر داد و اظهار داشت: حجم آب تولیدی در این مدت به سقف ۵ هزار و ۵۰۲ هزار متر مکعب رسید.
وی تعویض کنتور خراب مشترکان را ۵۹۷  مورد و مرئی‌سازی شیر قطع‌کن را یک هزار و 680  فقره اعلام کرد و گفت: در بخش فاضلاب نیز در چهار ماه نخست سال جاری ۴۶۴ فقره واگذار شده و ۶۰ فقره هم نصب انشعاب صورت گرفته است.
پاشازاده، حجم فاضلاب جمع‌آوری شده در این مدت را ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار متر مکعب اعلام و تصریح کرد: شبکه فاضلاب در چهار ماه نخست امسال ۲۶۰ متر توسعه یافته و ۴۰ فقره دریچه منهول نیز هم سطح‌سازی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، با بیان اینکه با حداکثر توان در خدمت شهروندان هستیم و هدفمان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، گفت: این شرکت در سه ماه نخست سال به بیش از 120درصد از تعهدات خود در بخش انشعابات آب واگذار شده عمل کرد.
وی افزود: در این مدت، شرکت آب و فاضلاب خوی 701 فقره انشعاب آب واگذار کرد، 750 متر شبکه آب را توسعه داد، 3 هزار و 230 متر از شبکه را اصلاح و 139 فقره انشعابات غیر فنی را ساماندهی کرد.
پاشازاده، تصریح کرد: حجم آب تولیدی در خوی تا پایان تیرماه 4 میلیون و 376 هزار متر مکعب بود و در این مدت 5 هزار و 309 مورد کلرسنجی انجام گرفت.
وی در ادامه از خدمت به مردم به عنوان زیباترین هدیه الهی یاد کرد و افزود: در سالی که به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده است باید با حرکتی جهادگونه به حل مشکلات مردم بپردازیم تا خشنودی آقا امام زمان(عج) حاصل شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول