اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور ساوه و همدان صورت گرفت؛

توقیف کامیون حامل بار قاچاق در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در محور ساوه - همدان خبر داد.

توقیف کامیون حامل بار قاچاق در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی، ماموران گشت پلیس راه ساوه - همدان با همکاری کلانتری 20 نوبران در پی اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون حامل بار را متوقف و مورد  بازرسی قرار دادند.
در بازرسی به ‌عمل آمده 356 توپ کاپشن چرم و بیش از 16 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق از این خودرو کشف شد.
ارزش کالاهای کشف شده به ارزش بیش از 300 میلیون ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری توزیع کننده موادمخدر در اراک خبر داد.
بر اساس این گزارش، در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستاهای شهرستان اراک اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات فنی و اطلاعاتی فرد مورد نظر را شناسایی و زمانی که در جاده مرزیجران در حال تردد بود، او را دستگیر کردند.
در بازرسی از خودرو مذکور 3 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از اعتراف سارق نوجوان به 10 فقره سرقت مغازه خبر داد.
این گزارش می‌افزاید: نوجوان 16 ساله که اقدام به سرقت مغازه در شهرستان خمین می‌کرد، توسط ماموران انتظامی آن شهرستان دستگیر و به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.
ماموران انتظامی خمین در حال گشت‌زنی در سطح شهر خمین به شخصی با یک دستگاه موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بود مظنون و طی تعقیب و گریز و متوقف کردن موتورسیکلت متهم را دستگیر و برای بررسی بیشتر به یگان دلالت دادند.
متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 10 فقره سرقت مغازه اعتراف و در بازرسی از انباری منزل پدری وی اموال مسروقه کشف و تحویل مال‌باختگان شد 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول