اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته تا کنون

3000 تاکسی در اصفهان نو‌سازی شد

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان گفت: طی یک سال گذشته تا کنون 2 هزار و 900 تاکسی فرسوده موجود در سطح شهرستان اصفهان نو‌سازی و به خودرو‌های جدید تبدیل شده‌اند.

3000 تاکسی در اصفهان نو‌سازی شد
رمضان عسگری نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اهداف ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان اظهار داشت: نو‌سازی تمامی تاکسی‌های فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان از مهم‌ترین اهداف این ناوگان محسوب می‌شود.
وی به تعداد تاکسی‌های فرسوده موجود در ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان اشاره کرد و افزود: 4 هزار و 200 دستگاه خودروی فرسوده و با عمر بیش از ده سال در سطح شهرستان اصفهان سرویس‌دهی به مردم را انجام می‌داده‌اند که از یک سال گذشته تا کنون نو‌سازی این خودرو‌ها در سطح اصفهان آغاز شده است.
معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان با اشاره به تعداد تاکسی‌های فعال در اصفهان تصریح کرد: حدود 10 هزار تاکسی در مناطق چهارده‌گانه اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهند در حالی‌که میانگین عمر ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان شش سال است.
وی با بیان اینکه تمامی خودرو‌های فرسوده این ناوگان باید نو‌سازی شوند، اضافه کرد: تاکسی‌های فرسوده فعال موجود در اصفهان باید در آینده‌ای نزدیک از رده خارج شوند و خودرو‌های جدید جایگزین آنها شود.
عسگری نژاد تاکید کرد: طی یک سال گذشته تا کنون 2 هزار و 900 تاکسی فرسوده موجود در سطح شهرستان اصفهان نو‌سازی و به خودرو‌های جدید تبدیل شده‌اند.
وی به یکی از موارد اجرایی این سازمان در سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک یک هزار و 300 تاکسی فرسوده موجود در اصفهان نیز نو‌سازی می‌شوند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سازمان در سال آینده نباید خودروی تاکسی با عمر بیش از 10 سال در سطح شهرستان اصفهان فعالیت کند.
معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان بیان داشت: کاهش عمر ناوگان تاکسی‌رانی یکی از مهم‌ترین اهداف اجرایی این موضوع است و برای تبدیل تاکسی‌های فرسوده به خودرو‌های جدید با توجه به نوع خودروی مورد نظر از پنج تا 10 میلیون تومان وام به این افراد ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر درصد بالایی از تاکسی‌های فعال موجود در اصفهان از مدل‌های جدید هستند، گفت: بیشتر تاکسی‌های فرسوده موجود در این ناوگان نیز از نوع پیکان و مدل‌های قدیمی هستند که تمامی این خودرو‌ها باید نو‌سازی شوند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول