اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

100 دستگاه تاکسی به ناوگان درون شهری یاسوج اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج پایتخت طبیعت ایران از اضافه شدن 100 دستگاه تاکسی به ناوگان درون شهری این شهر توریستی خبر داد.

100 دستگاه تاکسی به ناوگان درون شهری یاسوج اضافه می‌شود
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به کمبودهای موجود در سیستم حمل و نقل درون شهری یاسوج اظهار داشت: اختصاص 100 دستگاه تاکسی مازاد بر سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز این استان می‌تواند تا حدی به بهبود وضعیت فعلی کمک کند.
شهردار یاسوج بیان داشت: به متقاضیان دریافت این تاکسی‌ها وام کم بهره داده می‌شود که در این زمینه تاکنون چند نفر با اتمام کارهای بانکی، آماده دریافت تسهیلات هستند.
نگین‌تاجی افزود: برای تغییر وضعیت موجود راهی نداریم جز اینکه بخش خصوصی در این زمینه فعال شود و به ‌صورت جدی به ارائه خدمات به شهروندان بپردازد.
وی با بیان این‌که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی حمل و نقل درون شهری باشد، گفت: وقتی ما از مردم می‌خواهیم تا از وسیله شخصی خود برای تردد در سطح شهر استفاده نکنند باید خدمات شایسته آنان را نیز ارائه دهیم.
شهردار پایتخت طبیعت ایران عنوان کرد: بهبود و ساماندهی حمل و نقل درون شهری دو روی سکه است که یک طرف آن مهیا کردن امکانات و تجهیز کمی و کیفی ناوگان و روی دیگر فرهنگ و تمایل مردم به استفاده از ناوگان عمومی است.
نگین‌تاجی با اذعان به وجود برخی نقایص در ناوگان عمومی درون شهری یاسوج، این نوید را داد که با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات کارگشا با همکاری مردم، شورای اسلامی و مسئولان ارشد این استان این وضعیت سامان گیرد.
شهردار یاسوج از خرید هفت دستگاه اتوبوس درون شهری نیز خبر داد و یادآور شد: دولت از این پس اتوبوس به شهرداری‌ها نمی‌دهد و خرید ناوگان عمومی تنها با دریافت وام صورت می‌گیرد و شهرداری یاسوج قول خرید هفت دستگاه اتوبوس را گرفته است.
وی، رعایت اخلاق و انصاف را برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات ضروری دانست و ادامه داد: همین ناوگان فعلی نیز اگر به رویکرد اخلاق محورانه و تعهد کاری به ارائه خدمات و حمل مسافر کورسی در شهر یاسوج اقدام کنند، نارضایتی‌های این بخش به حداقل می‌رسد.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: ساخت پایانه‌های مسافربری در این شهر در دستور کار این واحد مدیریتی است که در این زمینه در دو نقطه از شهر یاسوج احتمال ساخت پایانه مسافربری درون شهری وجود دارد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول