اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری در قم

دوره آموزش غیرحضوری بیداری اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مرکز آموزش‌های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دوره آموزش غیرحضوری در زمینه بیداری اسلامی، انتخابات، جهاد اقتصادی و فرقه‌های نوظهور از اواخر سال جاری خبر داد.

دوره آموزش غیرحضوری بیداری اسلامی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به دوره تکمیلی تربیت مبلغ در زمینه عرفان‌های نوظهور اظهار کرد: تاکنون این دوره در استان‌های قم و فارس برگزار شده و 142 نفر دانش‌پژوه در سال تحصیلی 90 ـ 91 از آموزش‌های این دوره بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: اکنون نخستین دوره تکمیلی تربیت مبلغ آشنایی با مسیحیت و دوره ویژه تربیت مربی نقد وهابیت در قم در حال برگزاری بوده و در مجموع 47 نفر در این دوره‌ها در حال دریافت آموزش‌ها هستند.
مسئول آموزش مرکز آموزش‌های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری دوره دانش‌افزایی شاعران و مداحان استان قم گفت: 39 نفر از علاقه‌مندان در سال گذشته در این دوره شرکت کردند و 23 واحد درسی را گذراندند.
وی با بیان اینکه این مرکز تاکنون اقدام به برگزاری 31 دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان کرده است، گفت: تاکنون 106 نفر در این دوره شرکت کردند و موفق به گذراندن 22 واحد شدند.
حسینی به برگزاری دوره‌های هنری از سوی مرکز آموزش‌های آزاد اشاره کرد و بیان داشت: هنرهای ادبی، تجسمی و تصویری دوره‌های هنری مرکز را تشکیل می‌دهند که به ترتیب 111 نفر، 180 نفر و 16 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی ویژه مبلغان و عناصر تاثیرگذار کردستان در سال جاری برگزار شد که 47 نفر از این دوره بهره‌مند شدند.   
مسئول آموزش مرکز آموزش‌های آزاد فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دوره آموزش‌های غیرحضوری از اواخر سال جاری خبر داد و افزود: اکنون در حال تهیه محتوا و برنامه‌های این دوره در زمینه مباحث بیداری اسلامی، انتخابات، جهاد اقتصادی و فرقه‌های نوظهور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: دوره کوتاه مدت در قالب موضوعات روش بیان احکام، اخلاق، تجوید و روخوانی قرآن، عقاید شیعه، مخاطب‌شناسی از دیگر دوره‌ها بوده که ویژه طلاب پایه چهار، پنج و بشیران جوان در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول