اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان محمودآباد گفت: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی جامعه باشد.

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در راستای بصیرت‌افزایی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، حجت‌‌الاسلام عبدالله اسماعیلی صبح امروز در همایش دانشجویی بصیرت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی دانشجویان را تضمین‌کننده آینده کشور و جزو نیروهای موثر جامعه دانست.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از کتاب انسان‌ساز قرآن به مسئله دانش و علم‌آموزی مربوط می‌شود، ابراز داشت: در روایات و احادیث گهربار ائمه اطهار نیز این موضوع به خوبی دیده می‌شود که بیانگر این است که خدا، پیامبران و ائمه دانش و علم را از ضروریات انسان‌ها می‌دانستند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها براساس منویات رهبر انقلاب در راستای بصیرت‌افزایی جامعه صورت می‌گیرد.
امام جمعه محمودآباد با تقدیر از حضور دانشجویان در این همایش از آنها خواست تا پژوهش و تحقیق را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.
وی اذعان داشت: دانشگاه‌ها به کرسی‌های آزاداندیشی نگاه جدی داشته باشند و این مسئله باید جدی‌تر در سطح دانشگاه‌ها پیگیری شود چرا که از اهداف نظام نیز است.
اسماعیلی با بیان اینکه کشور ما مفتخر به آزاداندیشی و تبادل آزاد اطلاعات در بین اقشار جامعه است، یادآور شد: همین مسئله کمک شایانی به بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی به عنوان نیاز ضروری امروز جامعه کرده است.
وی با اشاره به اینکه نظام و مجامع فرهنگی به ویژه دانشگاه‌ها باید مردم را در جهت افزایش بصیرت کمک کنند، اذعان داشت: تحقق آرمان‌های نظام، انقلاب، شهدا، امام و رهبری با حضور در صحنه جوانان با بصیرت ممکن است.
به گزارش فارس، در پایان این برنامه به دانشجویان برگزیده در رشته‌های مختلف جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول