اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز ضایعه نخاعی حماسه ششم بهمن سال 1360

لازم باشد در عمل به فرمایشات رهبر انقلاب جان‌فشانی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: جانباز ضایعه نخاعی حماسه ششم بهمن سال 1360 گفت: اگر لازم باشد حاضریم در عمل به فرمایشات رهبر انقلاب و اطاعت از ولی امر مسلمین جان‌فشانی کنیم.

لازم باشد در عمل به فرمایشات رهبر انقلاب جان‌فشانی می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مسئولان آملی امروز از سید جعفر موسوی جانباز ضایعه نخاعی حماسه ششم بهمن سال 1360 دیدار کردند.
ظهر امروز فرماندار آمل به همراه بخشداران، نماینده امام جمعه، شهردار و دیگر مسئولان شهری برای ملاقات از سید جعفر موسوی که یکی از جانبازان ضایعه نخاعی حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 آمل است، به آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس ساری رفتند.
سید جعفر موسوی از جانبازان بالای 70 درصد این حماسه بزرگ و تاریخی است که از ناحیه گردن دچار ضایعه نخاعی شده است.
موسوی با اشاره به حماسه ششم بهمن بیان داشت: واقعا روزهای طلایی را پشت سر گذاشتیم که سراسر خاطره و همدلی بود.
وی ادامه داد: مردم آمل همیشه بصیرت، آگاهی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و اطاعت از ولایت فقیه را در تاریخ ثبت کرده‌اند و حماسه جنگل و ششم بهمن نمونه بارز آن افتخارآفرینی‌ها است.
این جانباز دفاع مقدس در بیان خاطرات شیرین خود از جنگ تحمیلی و حماسه اسلامی آمل بیان داشت: هر جایی که احساس می‌کردیم می‌توانیم به مردم و اسلام خدمت کنیم آماده بودیم و هیچ وقت امام راحل را تنها نگذاشته و همیشه سعی داشتیم در ادامه راه شهدا گام برداریم.
این جانباز ضایعه نخاعی آمل که در آسایشگاه جانبازان جنگ تحمیلی ساری به سر می‌برد، تصریح کرد: تنها کاری که می‌توانستیم در مقابل ایثارگری مردم انجام دهیم را انجام دادیم و هم‌اکنون نیز اگر لازم باشد حاضریم در عمل به فرمایشات رهبر انقلاب و اطاعت از ولی امر مسلمین جان‌فشانی کنیم.
فرماندار آمل نیز در این دیدار امنیت و آسایش امروز کشورمان را مدیون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان دانست و عنوان کرد: باید همیشه قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.
یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه دشمن دیگر به جایی رسیده که می‌خواهد نخبگان علمی ما را به شهادت برساند، بیان داشت: شهادت و ترور "شهید احمدی روشن" چند روز گذشته در جهت تحقق اهداف شوم دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی صورت گرفت، ولی استکبارگران نمی‌داند ایران از دانشمندان و نخبگان علمی بیشماری بهره می‌برد که هر یک خود را سرباز اسلام و نظام اسلامی می‌دانند.
در ادامه این دیدار صمیمانه، جانباز سید جعفر موسوی از وضعیت ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و گرایش‌های فکری‌شان در آمل سئوال کرد و متذکر شد: نباید بگذاریم افرادی که در فتنه 88 برای ضربه زدن به ولایت و کشور اسلامی ما از هیچ تلاشی با استکبارگران دریغ نکردند دوباره با ترفندهای جدید خودنمایی کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول